dc.contributor.advisor | Hájková, Vanda | |
dc.creator | Viktorinová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T16:11:31Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T16:11:31Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22504 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je podat přehled o využívání terapeutických konceptů u tělesně a kombinovaně postižených žáků na základních školách pro kombinovaně postižené žáky. Pozornost bude věnována především nabídce terapií v rámci škol a počtu žáků, kteří těchto nabídek využívají. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this Master Thesis is to make a list of therapeutic concepts that are used for physically and multiple disabled pupils in the Grammar schools for the multiple disabled pupils. We will mainly focus on which therapies are offered by these schools and how many pupils use them and make benefit from them. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití terapeutického konceptu u tělesně a kombinovaně postižených žáků | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-02 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74015 | |
dc.title.translated | Usage of therapeutic concept for pupils with physical and combined disability | en_US |
dc.contributor.referee | Šumníková, Pavlína | |
dc.identifier.aleph | 001177735 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je podat přehled o využívání terapeutických konceptů u tělesně a kombinovaně postižených žáků na základních školách pro kombinovaně postižené žáky. Pozornost bude věnována především nabídce terapií v rámci škol a počtu žáků, kteří těchto nabídek využívají. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this Master Thesis is to make a list of therapeutic concepts that are used for physically and multiple disabled pupils in the Grammar schools for the multiple disabled pupils. We will mainly focus on which therapies are offered by these schools and how many pupils use them and make benefit from them. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011777350106986 | |