Zobrazit minimální záznam

Asertivity as a means of coping with stress in the teaching profession
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorMarková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-19T10:23:18Z
dc.date.available2017-04-19T10:23:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21367
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o sociálních i individuálních kontextech problematiky zátěže a stresu v rámci učitelského povolání. Nahlíží na teoretické možnosti asertivity, jako jedné ze sociálních dovedností učitele, při zvládání obtížných situací, pramenících z neadekvátního sebepojetí a sebehodnocení učitele či komplikovaných vztahů mezi subjekty v rámci pedagogické interakce.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis deals with the social and individual contexts of burden and stress problems in the teaching profession. It views the theoretical opportunities by means of assertiveness as one of the teachers' social skills, in managing difficult situations arising from an inadequate self-understanding and teachers' self-assessment or the complex relations among entities in the teaching interaction.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleAsertivita jako prostředek zvládání stresu v učitelském povolánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId84604
dc.title.translatedAsertivity as a means of coping with stress in the teaching professionen_US
dc.contributor.refereePelikán, Jiří
dc.identifier.aleph001402778
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o sociálních i individuálních kontextech problematiky zátěže a stresu v rámci učitelského povolání. Nahlíží na teoretické možnosti asertivity, jako jedné ze sociálních dovedností učitele, při zvládání obtížných situací, pramenících z neadekvátního sebepojetí a sebehodnocení učitele či komplikovaných vztahů mezi subjekty v rámci pedagogické interakce.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis deals with the social and individual contexts of burden and stress problems in the teaching profession. It views the theoretical opportunities by means of assertiveness as one of the teachers' social skills, in managing difficult situations arising from an inadequate self-understanding and teachers' self-assessment or the complex relations among entities in the teaching interaction.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014027780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV