Zobrazit minimální záznam

Universities and educational policy in the Czech Republic after the year 1989
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorStehlík, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-19T10:16:01Z
dc.date.available2017-04-19T10:16:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21351
dc.description.abstractDiplomová práce "Vysoké školy a vzdělávací politika v České republice po roce 1989" se zaměřuje na vývoj vysokoškolského vzdělávání po roce 1989. A nejen to. Stejným způsobem se snažím vnímat možné aspekty, které budou mít vliv na rozvoj vysokoškolského vzdělávání. Dvacet let rozvoje vysokoškolského vzdělávání mělo významný vliv na stav vysokých škol v České republice. Na tento stav mělo vliv několik aspektů, které jsem se pokusil zmapovat. Stejně jako je důležité vnímat minulost, je nutné vidět i možnou budoucnost. Tu j sem se pokusil popsat v závěrečné části práce.cs_CZ
dc.description.abstractThe degree thesis tit1ed "Universities and educational policy in the Czech republic after the year 1989" aims at university education after 1989. And more than this, I seek to perceive aspects with possible impacts on further development of university education. Twenty years of evolving university education have witnessed enormous influence on the condition of universities in the Czech Republic. When mapping the status several aspects have to be taken into consideration. To perceive the past is as important as to foresee the potential future. And this is what I attempted to describe in the final part of my degree thesis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVysoké školy a vzdělávací politika v České republice po roce 1989cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82259
dc.title.translatedUniversities and educational policy in the Czech Republic after the year 1989en_US
dc.contributor.refereeVáňová, Růžena
dc.identifier.aleph001229566
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Vysoké školy a vzdělávací politika v České republice po roce 1989" se zaměřuje na vývoj vysokoškolského vzdělávání po roce 1989. A nejen to. Stejným způsobem se snažím vnímat možné aspekty, které budou mít vliv na rozvoj vysokoškolského vzdělávání. Dvacet let rozvoje vysokoškolského vzdělávání mělo významný vliv na stav vysokých škol v České republice. Na tento stav mělo vliv několik aspektů, které jsem se pokusil zmapovat. Stejně jako je důležité vnímat minulost, je nutné vidět i možnou budoucnost. Tu j sem se pokusil popsat v závěrečné části práce.cs_CZ
uk.abstract.enThe degree thesis tit1ed "Universities and educational policy in the Czech republic after the year 1989" aims at university education after 1989. And more than this, I seek to perceive aspects with possible impacts on further development of university education. Twenty years of evolving university education have witnessed enormous influence on the condition of universities in the Czech Republic. When mapping the status several aspects have to be taken into consideration. To perceive the past is as important as to foresee the potential future. And this is what I attempted to describe in the final part of my degree thesis.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012295660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV