Marketingová komunikace fotbalového klubu AC Sparta Praha mezi lety 2021-2024 se zaměřením na sociální sítě
Marketing communication of AC Sparta Prague between years 2021-2024 with the focus on the social media engagement
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/204582Identifikátory
SIS: 282590
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Křeček, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
17. 9. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
AC Sparta Praha, fotbal, marketingová komunikace, nová média, sociální síťKlíčová slova (anglicky)
AC Sparta Praha, football, marketing communication, new media, social networkTématem diplomové práce je marketingová komunikace klubu AC Sparta Praha mezi lety 2021 až 2025 Cílem práce bylo zhodnotit vybrané marketingové kampaně a projekty klubu a identifikovat jejich dopad. Teoretická část práce definuje základní pojmy sportovního marketingu a marketingové komunikace a představuje klub společně s jeho historií a současným stavem. Praktická část práce zahrnuje rozhovor s marketingovým manažerem klubu, analýzu čtyř hlavních kampaní (Na Spartu., GEN ACS, Buď v týmu a UNLIMITED) a analýzu zápasových příspěvků. Je zpracována SWOT analýza marketingové komunikace a autorem vytvořena doporučení pro další směřování marketingu.
The topic of the thesis is the marketing communication of the football club AC Sparta Prague between the years 2021 and 2025. The aim of the thesis was to evaluate selected marketing campaigns and projects of the club and to identify their impact. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of sports marketing and marketing communication and presents the club along with its history and current structure. The practical part includes an interview with the club's marketing manager, an analysis of four major campaigns (Na Spartu., GEN ACS, Buď v týmu, and UNLIMITED), and an analysis of matchday posts. A SWOT analysis of the club's marketing communication is provided, along with author-developed recommendations for the future direction of the club's marketing strategy002E
