Marketingová strategie se zaměřením na komunikační strategii české módní značky JAN SOCIÉTÉ
Marketing strategy of Czech fashion brand JAN SOCIÉTÉ with a focus on communication strategy
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/202923Identifikátory
SIS: 282478
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zavadilová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
9. 9. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Komunikační strategie, móda, Jan Société, Fashion marketing, Česká módní značka, Brand, EventKlíčová slova (anglicky)
Communication Strategy, Fashion, Jan Société, Fashion marketing, Czech fashion brand, Brand, EventTato bakalářská práce se zaměřuje na hloubkovou analýzu marketingové komunikace české módní ready-to-wear značky Jan Société s cílem navrhnout optimalizovanou komunikační strategii. Práce vychází z detailní analýzy stávající komunikační praxe značky, identifikuje její silné a slabé stránky a propojuje je s poznatky z odborné literatury. Práce se opírá o obsahovou analýzu komunikačních výstupů značky na sociálních sítích a v tradičních médiích, doplněnou o poznatky z rozsáhlého rozhovoru s majitelem a zakladatelem značky Janem Černým. Dále jsou aplikovány strategické analytické rámce, jako je SWOT analýza a Porterova analýza pěti sil a v neposlední řadě IFE a EFE analýzy pro komplexní pochopení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících značku. Cílem práce je zjistit, jak módní značka funguje na českém trhu, jaké marketingové nástroje komunikační strategie využívá a na základě získaných dat z dostupných zdrojů, provedených analýz a rozhovoru s majitelem značky Janem Černým vytvořit návrh na možnou marketingovou strategii značky.
This bachelor thesis focuses on an in-depth analysis of the marketing communication of the Czech fashion ready-to-wear brand Jan Société with the aim of proposing an optimized communication strategy. The thesis is based on a detailed analysis of the brand's current communication practice, identifies its strengths and weaknesses and links them with findings from the literature. The thesis is based on a content analysis of the brand's communication outputs on social media and in traditional media, supplemented with insights from an extensive interview with the owner and founder of the brand, Jan Černý. In addition, strategic analytical frameworks such as SWOT analysis and Porter's Five Forces Analysis and last but not least IFE and EFE analyses are applied for a comprehensive understanding of the internal and external factors influencing the brand. The aim of the thesis is to find out how the fashion brand operates on the Czech market, what marketing tools of communication strategy it uses and to create a proposal for a possible marketing strategy of the brand based on the data obtained from available sources, analyses and an interview with the owner of the brand Jan Černý.
