Propagační projekt Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci 2009
Advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/20272Identifikátory
SIS: 56813
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
28. 4. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato prace se bude zabyvat vytvofenim navrhu na propagacni projekt pro Mistrovstvi sveta v klasickem lyzovani v Liberci 2009, ktery pro tuto akci detailne popise efektivni feseni propagace zamefene na zvolenou cilovou skupinu. Prace by mela poskytnout nahled, jak je mozne postupovat pfi pianovani propagace pro podobnou akci. V praci bude rozebran cil propagacniho projektu, cilova skupina - pfedem zvolena, poselstvi propagacniho projektu, media, propagacni prostfedky, harmonogram a rozpocet. Metoda: Popisna analyza, dotazovani Vysledky: Vyber apelu, medii, propagacnich prostfedku, vytvofeni harmonogramu a rozpoctu Klicova slova: Propagacni projekt, marketing mix, cilova skupina, poselstvi, apel, media, propagacni prostfedky, harmonogram, rozpocet - 3 -
This diploma paper will deal with creating a proposal for advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009 which will describe in detail efficient solution of advertising aimed at selected target group. The paper should provide insight how to proceed planning on advertising of such event. In the paper will be analyzed the aim of the project, target group - selected in advance, appeals of advertising project, medias, advertising mediums, harmonogram and budget. Method: Description analysis, questioning Results: Selection of appeals, medias, advertising mediums, creation of harmonogram and budget Key words: Advertising plan, marketing mix,target group, message, appeal, media, advertising medium, harmonogram, budget - 4 -