Zobrazit minimální záznam

Advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠikolová, Lenka
dc.date.accessioned2017-04-18T09:03:32Z
dc.date.available2017-04-18T09:03:32Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20272
dc.description.abstractTato prace se bude zabyvat vytvofenim navrhu na propagacni projekt pro Mistrovstvi sveta v klasickem lyzovani v Liberci 2009, ktery pro tuto akci detailne popise efektivni feseni propagace zamefene na zvolenou cilovou skupinu. Prace by mela poskytnout nahled, jak je mozne postupovat pfi pianovani propagace pro podobnou akci. V praci bude rozebran cil propagacniho projektu, cilova skupina - pfedem zvolena, poselstvi propagacniho projektu, media, propagacni prostfedky, harmonogram a rozpocet. Metoda: Popisna analyza, dotazovani Vysledky: Vyber apelu, medii, propagacnich prostfedku, vytvofeni harmonogramu a rozpoctu Klicova slova: Propagacni projekt, marketing mix, cilova skupina, poselstvi, apel, media, propagacni prostfedky, harmonogram, rozpocet - 3 -cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma paper will deal with creating a proposal for advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009 which will describe in detail efficient solution of advertising aimed at selected target group. The paper should provide insight how to proceed planning on advertising of such event. In the paper will be analyzed the aim of the project, target group - selected in advance, appeals of advertising project, medias, advertising mediums, harmonogram and budget. Method: Description analysis, questioning Results: Selection of appeals, medias, advertising mediums, creation of harmonogram and budget Key words: Advertising plan, marketing mix,target group, message, appeal, media, advertising medium, harmonogram, budget - 4 -en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titlePropagační projekt Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci 2009cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-04-28
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId56813
dc.title.translatedAdvertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009en_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
dc.identifier.aleph001125094
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato prace se bude zabyvat vytvofenim navrhu na propagacni projekt pro Mistrovstvi sveta v klasickem lyzovani v Liberci 2009, ktery pro tuto akci detailne popise efektivni feseni propagace zamefene na zvolenou cilovou skupinu. Prace by mela poskytnout nahled, jak je mozne postupovat pfi pianovani propagace pro podobnou akci. V praci bude rozebran cil propagacniho projektu, cilova skupina - pfedem zvolena, poselstvi propagacniho projektu, media, propagacni prostfedky, harmonogram a rozpocet. Metoda: Popisna analyza, dotazovani Vysledky: Vyber apelu, medii, propagacnich prostfedku, vytvofeni harmonogramu a rozpoctu Klicova slova: Propagacni projekt, marketing mix, cilova skupina, poselstvi, apel, media, propagacni prostfedky, harmonogram, rozpocet - 3 -cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma paper will deal with creating a proposal for advertising plan of Nordic World Championship in Liberec 2009 which will describe in detail efficient solution of advertising aimed at selected target group. The paper should provide insight how to proceed planning on advertising of such event. In the paper will be analyzed the aim of the project, target group - selected in advance, appeals of advertising project, medias, advertising mediums, harmonogram and budget. Method: Description analysis, questioning Results: Selection of appeals, medias, advertising mediums, creation of harmonogram and budget Key words: Advertising plan, marketing mix,target group, message, appeal, media, advertising medium, harmonogram, budget - 4 -en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990011250940106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV