Marketingová komunikace filmového festivalu Voda Moře Oceány v letech 2021-2024
Marketing communication of the film festival Water Sea Oceans in years 2021-2024
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/200321Identifikátory
SIS: 283042
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ježková, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
16. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace filmových festivalů, marketing environmentálních projektů, Green marketing, komunikační mix, Mezinárodní filmový festival Voda Moře OceányKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication of film festivals, marketing of environmental projects, Green marketing, communication mix, International Film Festival Water Sea OceansTato bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci Mezinárodního filmového festivalu Voda Moře Oceány v letech 2021-2024. Začíná charakteristikou a marketingem filmových festivalů, pokračuje základními informacemi o festivalu a jeho komunikačním mixem. Následně se věnuje specifikům komunikace environmentálních projektů. Dále provádí SWOT analýzu a popisuje komunikační mix festivalu ve vybraných letech. Cílem práce je popsat primární komunikační kanály vybraných ročníků a zjistit, jak cílová skupina ve věku 15-30 let vnímá současnou marketingovou komunikaci festivalu a kde by očekávala jeho aktivitu. Výzkum byl realizován kombinací dvou metod. Kvalitativních expertních rozhovorů s organizátory a kvantitativního dotazníkového šetření. V diskuzi jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, porovnány s teorií a využity k zodpovězení výzkumných otázek. Slouží také jako základ pro závěrečná doporučení ke zlepšení komunikace festivalu. Výsledky ukázaly, že festival dosud upřednostňoval především tradičnější nástroje komunikace, přičemž tendence komunikovat na sociálních sítích vzrostla až v posledních dvou letech. Dále se ukázalo, že mladí lidé vnímají online komunikaci festivalu neutrálně až mírně kriticky, protože očekávají intenzivnější a modernější komunikaci na sociálních sítích.
This bachelor thesis examines the marketing communications of the Water Sea Oceans International Film Festival 2021-2024. It starts with the characteristics and marketing of film festivals and continues with basic information about the festival and its communication mix. It then looks at the specifics of communicating environmental projects. It then conducts a SWOT analysis and describes the festival's communication mix in selected years. The aim of the paper is to describe the primary communication channels of the selected years and to find out how the target group aged 15-30 perceives the current marketing communication of the festival and where they would expect to see the festival active. The research was conducted using a combination of two methods. Qualitative expert interviews with organisers and a quantitative questionnaire survey. The discussion evaluates the research findings, compares them with theory and uses them to answer the research questions. It also serves as a basis for final recommendations to improve festival communication. The results show that the festival has so far mainly favoured more traditional communication tools, while the tendency to communicate on social media has only increased in the last two years. It also showed that young people have a neutral to positive...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
