Historie a změna marketingové komunikace firmy Potten & Pannen - Staněk vlivem COVID-19
History and Change of Marketing Communication of Potten & Pannen - Staněk Due To Covid-19
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/200227Identifikátory
SIS: 266481
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Schneiderová, Soňa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace, sociální sítě, digitalizace, e-commerce, COVID-19,Potten & Pannen - StaněkKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication, social media, digitalisation, e-commerce, COVID-19,Potten & Pannen - StaněkTato bakalářská práce se zabývá změnami marketingové komunikace společnosti Potten & Pannen - Staněk v důsledku pandemie COVID-19. Cílem práce je analyzovat, jak pandemie ovlivnila marketingovou komunikaci firmy, a identifikovat klíčové prvky, které jí pomohly překonat tuto krizi a vedly k jejímu překvapivému úspěchu v této náročné době. Práce kombinuje kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu, včetně vyhodnocení rozhovorů s marketingovými pracovníky firmy prostřednictvím otevřeného kódování a obsahové analýzy firemního Instagramu ve vybraných obdobích. Výsledky ukazují, že společnost efektivně přešla na digitální komunikaci, posílila svou online přítomnost a vytvořila nové strategie pro udržení zákaznické loajality. Tyto změny pomohly firmě nejen překonat krizi, ale také přispěly k jejímu dlouhodobému růstu a posílení pozice na trhu. Práce nabízí praktické poznatky pro retailové firmy čelící výzvám digitalizace.
This bachelor thesis focuses on the changes in the marketing communication of Potten & Pannen - Staněk as a result of the COVID-19 pandemic. The aim of the thesis is to analyse how the pandemic affected the company's marketing communication and to identify the key elements that helped the company overcome this crisis and led to its surprising success in this challenging period. The thesis combines qualitative and quantitative research methods, including interviews with the company's marketing staff and content analysis of the company's Instagram feed during selected periods. The findings show that the company effectively made a successful transition to digital communications, strengthening its online presence and creating new strategies to maintain customer loyalty. These changes not only helped the firm weather the crisis, but also contributed to its long-term growth and strengthened market position. This thesis provides practical insights for retailers facing the challenges of digitalisation.
