Dobrovolnictví v jedné aplikaci
Volunteering in a Single App
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/200099Identifikátory
SIS: 278681
Kolekce
- Kvalifikační práce [2958]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Krbec, Petr
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální a charitativní práce
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
16. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato bakalářská práce se zabývá projektem dobrokruh, který propojuje dobrovolníky s neziskovými organizacemi. Cílem práce je porozumět fungování projektu a zjistit, jaký přínos má pro neziskové organizace, které s dobrokruhem spolupracují. Práce také zkoumá další způsoby, jakými neziskové organizace dobrovolníky oslovují, a s jakými výzvami se při tom setkávají. Výzkumná část je založena na strukturovaných rozhovorech s neziskovými organizacemi spolupracujícími s dobrokruhem a se zakladatelem projektu. Výsledky ukazují, že dobrokruh je vnímán jako potenciálně užitečný nástroj pro nábor dobrovolníků, ale je potřeba jeho dalšího rozvoje. Klíčová Slova dobrovolnictví, digitalizace, mobilní aplikace, neziskový sektor, popularizace
This bachelor's thesis focuses on the dobrokruh project, which connects volunteers with non-profit organizations. The aim of the thesis is to understand how the project operates and to assess its benefits for the non-profit organizations that collaborate with dobrokruh. The thesis also explores other methods these organizations use to reach out to volunteers and the challenges they face in doing so. The research is based on structured interviews with representatives of non-profit organizations cooperating with dobrokruh, as well as with the project's founder. The results indicate that dobrokruh is perceived as a potentially useful tool for volunteer recruitment, but further development is needed. Keywords volunteering, digitalization, mobile apps, non-profit sector, popularization
