Zobrazit minimální záznam

Public art. "Mural art" of Pasta Oner.
dc.contributor.advisorŘehořová, Irena
dc.creatorNěmečková, Gabriela
dc.date.accessioned2020-08-19T09:50:13Z
dc.date.available2020-08-19T09:50:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/1961
dc.description.abstractThesis is focused on art in public areas and tries to show how it is changed by the art, what are its functions and how are the interpretational roles of the viewer changed in comparison to the perception of art in a gallery. Theoretical part of the work is based on the concepts of R. Sennett and K. Lynch. Second part of the work is based on the case study which is focused on a analysis of a large-area paintings of Pasta Oner, which are painted on walls in public space. Part of the analysis are also dominant parts of his work, although accent is also made on the interaction of work of art with space in which it is placed. Keywords Public space, art, Pasta Oner, wall art, mural arten_US
dc.description.abstractPráce se zabývá uměním ve veřejném prostoru a snaží se poukázat na to, jak je veřejný prostor uměním proměňován, jaké jsou funkce takového umění a jak se mění interpretační postoje diváka ve srovnání s percepcí umění v galerii. Teoretickým zakotvením práce jsou přístupy R. Sennetta a K. Lynche. Druhou část práce tvoří případová studie, jejímž předmětem je analýza velkoplošných obrazů Pasty Onera, namalovaných na zdech ve veřejném prostoru. V rámci analýzy budou sledovány výrazné prvky jeho tvorby, důraz bude kladen také na interakci díla s konkrétním prostředím, do kterého je zasazeno. Klíčová slova Veřejný prostor, umění, Pasta Oner, mural artcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleUmění ve veřejném prostoru. "Mural art" Pasty Onera.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-02-02
dc.description.departmentDepartment of Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.departmentKatedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId174306
dc.title.translatedPublic art. "Mural art" of Pasta Oner.en_US
dc.contributor.refereeMarcelli, Miroslav
dc.identifier.aleph002125562
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá uměním ve veřejném prostoru a snaží se poukázat na to, jak je veřejný prostor uměním proměňován, jaké jsou funkce takového umění a jak se mění interpretační postoje diváka ve srovnání s percepcí umění v galerii. Teoretickým zakotvením práce jsou přístupy R. Sennetta a K. Lynche. Druhou část práce tvoří případová studie, jejímž předmětem je analýza velkoplošných obrazů Pasty Onera, namalovaných na zdech ve veřejném prostoru. V rámci analýzy budou sledovány výrazné prvky jeho tvorby, důraz bude kladen také na interakci díla s konkrétním prostředím, do kterého je zasazeno. Klíčová slova Veřejný prostor, umění, Pasta Oner, mural artcs_CZ
uk.abstract.enThesis is focused on art in public areas and tries to show how it is changed by the art, what are its functions and how are the interpretational roles of the viewer changed in comparison to the perception of art in a gallery. Theoretical part of the work is based on the concepts of R. Sennett and K. Lynch. Second part of the work is based on the case study which is focused on a analysis of a large-area paintings of Pasta Oner, which are painted on walls in public space. Part of the analysis are also dominant parts of his work, although accent is also made on the interaction of work of art with space in which it is placed. Keywords Public space, art, Pasta Oner, wall art, mural arten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021255620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV