Zobrazit minimální záznam

Spread of delay on railway network
Šíření zpoždění na železniční síti
dc.contributor.advisorBabilon, Robert
dc.creatorStraka, Martin
dc.date.accessioned2017-04-13T11:37:07Z
dc.date.available2017-04-13T11:37:07Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19459
dc.description.abstractPredmetom tejto práce je simulácia šírenia meškania vlakov na železničnej sieti. Program graficky ukazuje jednotlivé simulácie a tiež vytvára ich štatistiky pri roznych kritériách ( napr. meniace sa čakacie časy alebo zmeny križovaní jednotlivých vlakov). Práca tieto výsledky následne vyhodnocuje a porovnáva. Je tu tiež snaha navrhnúť vhodnú voľbu takých kritérií, aby vlaky meškali čo najmenej. Súčasťou práce je tiež vyhľadávanie slabých miest v grafikone. Teda vlakov, na ktoré sa šíri meškanie najčastejšie, alebo ktoré ako prípoje nečakajú na ich predchádzajúce vlaky koli veľkému meškaniu.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this work is a simulation of late trains spreading in railway net. This program shows the single simulations and creates their statistics according to different criteria (for example changing waiting periods or changes in crossing of the trains). This work evaluates and compares the results. Next point of this work is an effort to suggest the most appropriate criteria in order to prevent the train lag. Another element of this work includes searching for weak points in grafikon, which includes the trains that are late more frequently than other or do not wait for an arrival of the previous ones on their way because of the great lag.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleŠíření zpoždění na železniční sítisk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-02-11
dc.description.departmentDepartment of Applied Mathematicsen_US
dc.description.departmentKatedra aplikované matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId136049
dc.title.translatedSpread of delay on railway networken_US
dc.title.translatedŠíření zpoždění na železniční sítics_CZ
dc.contributor.refereePergel, Martin
dc.identifier.aleph001577885
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csPredmetom tejto práce je simulácia šírenia meškania vlakov na železničnej sieti. Program graficky ukazuje jednotlivé simulácie a tiež vytvára ich štatistiky pri roznych kritériách ( napr. meniace sa čakacie časy alebo zmeny križovaní jednotlivých vlakov). Práca tieto výsledky následne vyhodnocuje a porovnáva. Je tu tiež snaha navrhnúť vhodnú voľbu takých kritérií, aby vlaky meškali čo najmenej. Súčasťou práce je tiež vyhľadávanie slabých miest v grafikone. Teda vlakov, na ktoré sa šíri meškanie najčastejšie, alebo ktoré ako prípoje nečakajú na ich predchádzajúce vlaky koli veľkému meškaniu.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this work is a simulation of late trains spreading in railway net. This program shows the single simulations and creates their statistics according to different criteria (for example changing waiting periods or changes in crossing of the trains). This work evaluates and compares the results. Next point of this work is an effort to suggest the most appropriate criteria in order to prevent the train lag. Another element of this work includes searching for weak points in grafikon, which includes the trains that are late more frequently than other or do not wait for an arrival of the previous ones on their way because of the great lag.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015778850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV