Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Právo na informace o životním prostředí v kontextu svobodného přístupu k informacím
Right to environmental information in the context of a free access to information
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Franková, Martina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 25. 01. 2016
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: Tématem diplomové práce je právo na informace o životním prostředí v kontextu svobodného přístupu k informacím. Jedná se o progresivní oblast mezinárodního i českého práva, jejichž společným cílem je zaručit právo na ...
The subject of the thesis is right to information on the environment in the context of the free access to information. It is a progressive area of international law and czech law as well. Their common aim is to guarantee ...
The subject of the thesis is right to information on the environment in the context of the free access to information. It is a progressive area of international law and czech law as well. Their common aim is to guarantee ...
Právo na informace o životním prostředí v kontextu svobodného přístupu k informacím
The Right to Information on the Environment in the Context of Freedom of Information
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Humlíčková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 03. 2016
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: Diplomová práce popisuje problematiku ústavně zaručeného práva na informace o životním prostředí. Cílem je poskytnout přehled o účinné právní úpravě mezinárodní a zejména vnitrostátní, porovnat oba základní informační ...
The thesis describes an issue of the constitutionally guaranteed right to information on the environment. The aim is to provide an overview of an effective international and especially national legislation, compare both ...
The thesis describes an issue of the constitutionally guaranteed right to information on the environment. The aim is to provide an overview of an effective international and especially national legislation, compare both ...