Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Úloha asistentů pedagoga při vzdělávání odsouzených se zdravotním postižením
Role of teaching assistants in the education of convicts with disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bajcura, Lubomír
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The purpose of this diploma work is to evaluate the work of teaching assistants in supporting the study of convicts with disabilities in the Vocational School in Vinařice Prison. The partial aim of this diploma work is to ...
Cílem diplomové práce je evaluace práce asistentů pedagoga při podpoře studia odsouzených se zdravotním postižením ve Středním odborném učilišti ve Věznici Vinařice. Dílčím cílem práce je zjistit, zda asistenti pedagoga ...
Cílem diplomové práce je evaluace práce asistentů pedagoga při podpoře studia odsouzených se zdravotním postižením ve Středním odborném učilišti ve Věznici Vinařice. Dílčím cílem práce je zjistit, zda asistenti pedagoga ...
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni vybrané základní školy
Support for pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of a selected primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis focuses on the identification of support for pupils with specific learning disabilities at a selected elementary school. The theoretical chapters are focused on defining the terms of specific learning disabilities, ...
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování podpory žáků se specifickými poruchami učení na vybrané základní škole. Teoretické kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů specifických poruch učení, jejich etiologii, vymezení ...
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování podpory žáků se specifickými poruchami učení na vybrané základní škole. Teoretické kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů specifických poruch učení, jejich etiologii, vymezení ...
Edukace rodičů extrémně nezralých dětí při využívání stimulačních technik pro podporu psychomotorického vývoje
Education for parents of extremely premature infants in the use of stimulation techniques for the support of psychomotor development
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na edukaci rodičů dětí s perinatálními riziky. Práce se zaměřuje na zdůvodnění potřebnosti role speciálního pedagoga v rámci multidisciplinárního týmu terapeutů při práci s dětmi s perinatální ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Distanční vzdělávání žákyně s lehkým mentálním postižením během pandemie koronaviru COVID-19: případová studie
Distance education of a pupil with mild mental retardation during the COVID-19 pandemic: case study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis is focused on the distance education of a pupil with mild mental retardation during the COVID-19 pandemic. It should capture the benefits and disadvantages of this type of education. The work is divided ...
Tato bakalářská práce je zaměřena na distanční vzdělávání 14leté žákyně s lehkým mentálním postižením během pandemie koronaviru COVID-19. Zejména má zachytit přínosy a úskalí tohoto typu vzdělávání. Práce je rozdělena na ...
Tato bakalářská práce je zaměřena na distanční vzdělávání 14leté žákyně s lehkým mentálním postižením během pandemie koronaviru COVID-19. Zejména má zachytit přínosy a úskalí tohoto typu vzdělávání. Práce je rozdělena na ...
Zdravotně postižené osoby v procesu školské integrace
Disabled persons in the process of school integrations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Speciálně pedagogická podpora v oblasti pracovní přípravy osob s kombinovaným postižením
Special pedagogical support in the field of work preparation for people with multiple disability
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 12. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma Speciálně pedagogická podpora v oblasti pracovní přípravy osob s kombinovaným postižením si klade za cíl, objasnit problematiku pracovní přípravy studentů Praktické školy jednoleté a Praktické školy ...
The diploma thesis on the topic Special pedagogical support in the field of work training of persons with multiple disabilities aims to clarify the issue of work training of students of the One-Year Practical School and ...
The diploma thesis on the topic Special pedagogical support in the field of work training of persons with multiple disabilities aims to clarify the issue of work training of students of the One-Year Practical School and ...
Aktivační centra - celoživotní vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením
Activation centres - lifelong learning of adults with mental disability
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v kurzech aktivačních center. Cílem práce je představit pilotní projekt aktivačních center jako jednu z možností ...
The master thesis deals with the problem of lifelong learning of adults with mental disability in Activation Centre courses. The aim of this thesis is to introduce the pilot project of Activation Centres as one of the ...
The master thesis deals with the problem of lifelong learning of adults with mental disability in Activation Centre courses. The aim of this thesis is to introduce the pilot project of Activation Centres as one of the ...
Hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem
Hippotherapy as a supportive method of treatment in children with Joubert's and other hypotonic syndrome
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The subject of this thesis is hippotherapy as a supportive treatment method in children with Joubert syndrome and other hypotonic syndromes. In theoretical part is described Joubert syndrome in connection with ...
1 Předmětem práce je hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem. é části je popsán Joubertův syndrom v souvislosti se vzděláváním žáků se speciálními potřebami, včetně ...
1 Předmětem práce je hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem. é části je popsán Joubertův syndrom v souvislosti se vzděláváním žáků se speciálními potřebami, včetně ...
Rozvoj prostorové orientace u dětí se syndromem ADHD
Spacial orientation development of children with ADHD syndrome
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Zdravotní gramotnost matek s předčasně narozeným dítětem
Health literacy of mothers with premature infant
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ivanová, Kateřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 25. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zdravotní gramotnost podle WHO p edstavuje kognitivní a sociální dovednosti, které ur ují motivaci a schopnost jednotlivc získat p ístup, rozum t a využívat informace zp soby, které podporují a udržují dobrý zdravotní stav. ...
Health literacy represents the cognitive and social skills which determine the motivation and ability of individuals to gain access to, understand and use information in ways which promote and maintain good health, according ...
Health literacy represents the cognitive and social skills which determine the motivation and ability of individuals to gain access to, understand and use information in ways which promote and maintain good health, according ...