Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Aktivity před četbou, při četbě a po četbě při práci s textem ve výuce literatury na 2. stupni ZŠ
Activities before reading, during reading and after reading when working with text in teaching literature in grades 6-9
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 25. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá aktivitami před četbou, při četbě a po četbě textu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. První část mapuje výsledky testování čtenářské gramotnosti českých žáků v mezinárodním ...
This thesis deals with the before-, during- and after- reading activities when working with text in teaching literature in grades 6-9. The first part describes results from testing the critical literacy of Czech students ...
This thesis deals with the before-, during- and after- reading activities when working with text in teaching literature in grades 6-9. The first part describes results from testing the critical literacy of Czech students ...
Životní situace v literatuře. Pracovní listy pro devátý ročník základních škol
Life situations in literature. Worksheets for ninth grade of secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá jedním z možných uchopení výuky literatury v devátém ročníku základní školy. Hlavní myšlenkou je postavit výuku literatury na pracovních listech, které se vztahují k úryvkům ze čtyř vybraných knih. ...
The possible approach towards the teaching of literature at the 9th grade level of primary education is the central topic of this thesis. The main idea is to base literature teaching on a system of working sheets, which ...
The possible approach towards the teaching of literature at the 9th grade level of primary education is the central topic of this thesis. The main idea is to base literature teaching on a system of working sheets, which ...
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Analysis of exercises in reading-books for 9th class of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
Rozkrývání smyslu básnického textu se žáky 3.ročníku ZŠ
Discovering the Sense of the Poems with Pupils of the 3rd grade of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The goal of my dissertation is to find ways and methods by which pupils will be able to most effectively reveal the sense of poetic text. Unearthing the meaning of the poem requires a proactive approach of pupil. It is ...
Cílem mé práce je hledání cest a metod, pomocí kterých s žáky budu moci co nejefektivněji odkrývat smysl básnického textu. Odkrývání smyslu básně vyžaduje aktivní přístup žáka. Je neslučitelné s transmisivním přístupem ve ...
Cílem mé práce je hledání cest a metod, pomocí kterých s žáky budu moci co nejefektivněji odkrývat smysl básnického textu. Odkrývání smyslu básně vyžaduje aktivní přístup žáka. Je neslučitelné s transmisivním přístupem ve ...
Čtenářské strategie na druhém stupni základní školy
Reading strategies in language arts lessons in grades 6-9
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, které čtenářské dovednosti je třeba u žáků druhého stupně základní školy rozvíjet, a jakými metodami, strategiemi, formami práce, pomůckami a vyučovacími postupy lze tohoto ...
The main goal of this dissertation is finding out, which reading skills should be developed by students of middle school, and by which methods, strategies, forms of class organisation, teaching aids and teaching procedures ...
The main goal of this dissertation is finding out, which reading skills should be developed by students of middle school, and by which methods, strategies, forms of class organisation, teaching aids and teaching procedures ...