Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Umělá inteligence do hry Desktop dungeons
Artificial intelligence for the game Desktop dungeons
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Děchtěrenko, Filip
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Počítačové hry žánru rogue-like jsou subžánrem počítačových RPG her pro jednoho hráče mezi jejichž znaky patří procedurálně generované prostředí a vysoká obtížnost. Uspět v nich je pro umělou inteligenci (AI) těžkou úlohou. ...
Rogue-like games are a subgenre of computer RPG games, featuring procedurally generated environment and permanent death. Winning them is a challenge for a human player, and more so for artificial intelligence (AI). In this ...
Rogue-like games are a subgenre of computer RPG games, featuring procedurally generated environment and permanent death. Winning them is a challenge for a human player, and more so for artificial intelligence (AI). In this ...
Využití evolučních algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků
Using evolution algorithms for creating AI controllers for tank models
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 02. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Using genetic algorithms to create AI tank model controllers Author: Denis Šijanov Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Department of Software and ...
Název práce: Využití genetických algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků Autor: Denis Šijanov Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra softwaru a ...
Název práce: Využití genetických algoritmů pro vytváření AI kontrolerů modelů tanků Autor: Denis Šijanov Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra softwaru a ...
Obecná umělá inteligence pro hraní her
General Artificial Intelligence for Game Playing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Game playing is a relatively interesting task in the field of artificial intelligence in these days. The master thesis deals with general artificial intelligence which is capable of playing selected simple games based on ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...
Hraní her je v současné době poměrně zajímavý problém na poli umělé inteli- gence. V diplomové práci se zabýváme tvorbou obecné umělé inteligence, která je schopna hrát vybrané jednoduché počítačové hry na základě informací, ...