Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Ovládání PC pomocí webové kamery
Web-camera based interactive user input
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce je navrhnout a implementovat interaktivní ovládání PC pomocí běžné webové kamery snímající ruku uživatele s využitím speciálního zařízení - světelné rukavice osazené barevnými LED diodami. Práce zkoumá možnosti ...
The goal of this thesis is to design and implement an interactive user input device for a PC, consisting of a web-camera scanning the gestures of the user's hand. The user will be wearing a special glove fixed with colored ...
The goal of this thesis is to design and implement an interactive user input device for a PC, consisting of a web-camera scanning the gestures of the user's hand. The user will be wearing a special glove fixed with colored ...
HTN plánování do akčních her
HTN Planning in Action Games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Particle systems
Particle systems
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předložená práce se zabývá problematikou částicových systémů. Snaží se podat systém pro tvorbu, simulaci a vizualizaci částic. V úvodní části se věnuje návrhu fyzikálního modelu. Fyzikální model klade důraz zejména na ...
The presented work deals with the issue of particles. It aims to offer a system for particle creation, simulation and visualization. The introductory part of the paper is devoted to design a physical model. The physical ...
The presented work deals with the issue of particles. It aims to offer a system for particle creation, simulation and visualization. The introductory part of the paper is devoted to design a physical model. The physical ...
Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Debugging tools in Pogamut 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 14. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Virtuální agent je program, který se snaží dosáhnout stanovených cílů na základě svého rozhodovacího mechanismu a informací získaných z virtuálního prostředí. Pogamut je platforma pro vytváření agentů v prostředí hry Unreal ...
Virtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such ...
Virtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such ...
Gesta a mimika virtualních postav v 3D světě
Gestures and facial expression of virtual humans in 3D worlds
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 09. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je popsat a zdůvodnit návrh a implementaci rozšíření Pogamutu, které dovoluje jeho uživateli vytvářet virtuální bytosti (agenty), které jsou schopny ovládat animace svého avatara (jeho tělo) s většími ...
Goal of this work is to explain design and implementation of an extension for Pogamut that enables user's virtual beings (agents) to control its avatar's (agent's body) animation on a more complex level than unmodied Unreal ...
Goal of this work is to explain design and implementation of an extension for Pogamut that enables user's virtual beings (agents) to control its avatar's (agent's body) animation on a more complex level than unmodied Unreal ...