Využitie podcastu pre marketing u vybraného subjektu
Utilization of podcasts for marketing at a selected entity
Využití podcastu pro marketing u vybraného subjektu
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/192422Identifikátory
SIS: 262551
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Miessler, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
24. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Slovenština
Známka
Neprospěl/a
Klíčová slova (česky)
Podcast, Podcast v marketingu, Vybraný subjekt, Využitie podcastuKlíčová slova (anglicky)
Podcast, Podcast in Marketing, Selected Entity, Utilization of podcastDiplomová práca Využitie podcastu pre marketing u vybraného subjektu analyzuje marketingové stratégie a využitie podcastu OMG Podcast od Omnicom Media Group ako nástroja digitálneho marketingu. Cieľom práce je poskytnúť hĺbkový pohľad na praktické využitie podcastov v rámci marketingových stratégií a identifikovať, ako môžu byť tieto stratégie efektívne prispôsobené na základe správania a preferencií cieľovej skupiny. Teoretická časť práce sa zameriava na opis tvorby podcastov spolu so softvérovými a technickými požiadavkami a prípravy obsahu. Taktiež opisuje spôsoby distribúcie v rámci platforiem, význam samotných podcastov v marketingu a ich výhod a rizík. Zároveň nadväzuje na opis využitia dotazníkového prieskumu. Analytická časť začína praktickou aplikáciou kde je charakterizovaný OMG Podcast, vrátane jeho cieleného obsahu, formátov a distribučných kanálov, a taktiež je preskúmaná jeho súčasná marketingová stratégia. Táto časť poskytuje základ pre pochopenie, ako je podcast integrovaný a ako sa snaží osloviť svoje publikum. Aplikácia výsledkov prieskumu sa venuje interpretácii údajov získaných z dotazníkového prieskumu realizovaného medzi poslucháčmi podcastov. Analyzované sú predovšetkým preferencie poslucháčov ohľadom dĺžky epizód, obsahových tém, ako aj prístupov k reklame. Tieto informácie...
The thesis Utilization of podcasts for marketing at a selected entity analyzes the marketing strategies and usage of the OMG Podcast by Omnicom Media Group as a digital marketing tool. The goal of this work is to provide an in-depth look at the practical application of podcasts within marketing strategies and to identify how these strategies can be effectively adapted based on the behavior and preferences of the target audience. The theoretical part of the thesis focuses on describing the creation of podcasts along with software and technical requirements and content preparation. It also describes the methods of distribution across platforms, the significance of podcasts in marketing, and their advantages and risks. It also links to the description of the use of the questionnaire survey. The analytical part begins with a practical application where the OMG Podcast is characterized, including its targeted content, formats, and distribution channels, and its current marketing strategy is also examined. This section provides a foundation for understanding how the podcast is integrated and how it strives to engage its audience. The application of survey results is devoted to interpreting data obtained from a questionnaire survey conducted among podcast listeners. It primarily analyzes listeners'...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Využívání narativních technik v českých zpravodajských podcastech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKaiserová, Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 20. 9. 2022The diploma thesis is devoted to the analysis of the Czech scene of news podcasts, with a focus on their categorization and analysis of the narratives used. In news, they play the role of tools, thanks to which it is ... -
Čeští tvůrci podcastů generace Z
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHnyková, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 16. 6. 2023The bachelor thesis Czech Generation Z podcasters deals with podcasting and Czech Generation Z podcasters. In the theoretical part, the phenomenon of podcasting is defined, followed by a summary of the history and podcasting ... -
Metody narace v českých podcastech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMelmuková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 31. 1. 2023Tématem této diplomové práce jsou metody narace v českých podcastech. Zabývá se analýzou podcastových formátů ve formě drama podcastu a podcastového dokumentu v kontextu české podcastové scény. Cílem práce je oba tyto žánry ...