xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    Academic self-efficacy|Self-efficacy|Classroom climate|Student|Teacher|School|Parent|Pedagogue|Classroom Environment Scale|The Study Experience Questionnaire (1)
    Adolescence|depression|CBT|IPT-A (1)
    Alzheimer's disease|neuropsychology|cognition|memory binding (1)
    Alzheimerova nemoc|neuropsychologie|kognice|paměťová vazba (1)
    Angažovanost|autenticita|všímavost|pracovní motivace|proaktivita|pracovní spokojenost|intervence|pracovní a osobní zdroje (1)
    anxiety|adolescence|social network sites|internet addiction (1)
    autism spectrum disorders|Asperger syndrome|relationships (1)
    Autism spectrum disorder|Cognitive processes|Psychodiagnostics (1)
    Autism Spectrum Disorder|Developing communication|Manual signs|Signing in ASD|Applied Behavior Analysis (1)
    Beginning Teacher|Pedagogical Practice|Stress (1)
    Beginning Teacher|Professional Identity|Professional Development (1)
    bezpečnost na internetu|střední dospělost|základní vzdělání|kvalitativní výzkum|zakotvená teorie (1)
    Bipolarity disorder|age at onset|course of disease|severity (1)
    Bipolární afektivní porucha|věk nástupu|průběh nemoci|závažnost (1)
    boundary extension|panoramic photographs|sequence length|type of sequence|target picture size (1)
    Burnout syndrome|Kindergarten teacher|Special kindergarten|Teacher of special kindergarten|Teacher stress (1)
    Career counselling|career education|career decision-making|career intervention (1)
    child maltreatment|detection of children at risk|crucial signals of child maltreatment|child abused and neglect|child maltreatment consequences (1)
    classroom climate|emotional intelligence|teacher's emotional intelligence (1)
    Cognitive approach|Attention|Memory|Practise Testing (1)
    cognitive processes|intelligence|PASS theory|CAS2|Cognitive Assessment System II|ADHD (1)
    common parent-child activities|educational style|aktivity of interest|leisure time (1)
    Data visualization|Deceptive visualization techniques|Intervention|Visual literacy|Deception (1)
    deliberate self-harm|managing deliberate self-harm|managing strategies|adolescence (1)
    domestic violence|perpetrator's personality|impulsivity|personality disorders (1)
    domácí násilí|osobnost pachatele|impulzivita|poruchy osobnosti (1)
    Dospívání|deprese|KBT|IPT-A (1)
    Dotazník psychotických prožitků|halucinace|bludy|schizofrenie|reliabilita|validita (1)
    Down syndrome|loss|crisis|feelings of guilt|attribution of guilt (1)
    Downův syndrom|ztráta|krize|pociťování viny|přičítání viny (1)
    Dynamic assessment|Dyslexia|Risk Factors of Dyslexia|Cultural Minority|Language Difference|Mother Tongue|Younger School Age (1)
    dynamická diagnostika|dyslexia|riziko dyslexie|kultúrna minorita|jazyková odlišnosť|materinský jazyk|mladší školský vek (1)
    Důležití dospělí|dospívající|rodičovské styly výchovy|společné činnosti|volný čas (1)
    ecstasy|couple relationships|intimate relationships|romantic relationships|MDMA (1)
    Emotional Intelligence|Parenting Style|Upbringing|Emotional Relationship from Parents|Parental Control (1)
    emoční inteligence|výchovný styl|výchova|emoční vztah ze strany rodičů|výchovné řízení (1)
    Engagement|authenticity|mindfulness|work-related motivation|proactivity|work-related well- being|intervention|job-demands resource (1)
    extáze|partnerské vztahy|intimní vztahy|romantické vztahy|MDMA (1)
    Falešné vzpomínky|utváření|preference potraviny|délka trvání (1)
    False memories|formation|food preference|persistance (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV