Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Předčtenářská gramotnost u dětí se sluchovým postižením
Pre reading and Early Literacy of Children with Hearing Handicaps
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hudáková, Andrea
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 06. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na předčtenářskou gramotnost u dětí se sluchovým postižením. V teoretické části práce jsou uvedeny definice gramotnosti a její odlišné pojetí u různých autorů. Poté se práce obecně zaměřuje ...
This bachelor thesis focuses on prereading and early literacy in children with hearing impairments. There are two parts, firstly a theortical part and secondly a practical part. The theoretical part provides definitions ...
This bachelor thesis focuses on prereading and early literacy in children with hearing impairments. There are two parts, firstly a theortical part and secondly a practical part. The theoretical part provides definitions ...
Inkluze a integrace dětí se sluchovým postižením v ZŠ hlavního vzdělávacího proudu - vývoj situace v ČR v posledních 30 letech
Inclusion and integration of children with hearing impairment in mainstream primary schools - developments the situation in the Czech Republic in the last 30 years
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hudáková, Andrea
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 06. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (česky) Bakalářská práce se skládá z teoretické a aplikační části. V teoretické části se popisuje vývoj školské integrace a inkluze v České republice během posledních přibližně třiceti letech na základě odborné literatury ...
(in English) The bachelor thesis consits of a theoretical and practical part. In the theoretical part development of school integration and inclusion in the Czech Republic during the last thirty years based on academic ...
(in English) The bachelor thesis consits of a theoretical and practical part. In the theoretical part development of school integration and inclusion in the Czech Republic during the last thirty years based on academic ...