Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Het Tijl Uilenspiegelthema in de Vlaamse literatuur na 1867
Tijl Uilenspiegel in Flemish literature after 1867
Tijl Uilenspiegel ve vlámské literatuře po roce 1867
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krol, Ellen Jacoba
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The purpose of this thesis is to describe the phenomenon of Tijl Uilenspiegel character in the context of the Flemish literature after 1867. The thesis focuses on the comparison of two pieces of work of the Flemish literature ...
Cílem této práce je popsat fenomén postavy Tijl Uilenspiegel v kontextu vlámské literatury po roce 1867. Práce se zaměřuje především na srovnání dvou děl vlámské literatury - románu Charlese De Costera De legende van Tijl ...
Cílem této práce je popsat fenomén postavy Tijl Uilenspiegel v kontextu vlámské literatury po roce 1867. Práce se zaměřuje především na srovnání dvou děl vlámské literatury - románu Charlese De Costera De legende van Tijl ...
Het Nederlands van de 21 eeuw. Invloed van vreemde talen en ontleningen, geanalyseerd op het gebied van de reclametaal.
Dutch Language of the 21st Century. Changes in Vocabulary
Nizozemština 21. století. Vliv cizích jazyků, jazyk reklamy.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hrnčířová, Zdeňka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat lexikální stránku současné nizozemštiny a vliv cizích jazyků, a to na jazyku reklamy. První část práce je věnovaná velmi stručnému shrnutí vývoje nizozemštiny ve 20. století ...
This diploma thesis aims to analyse the lexical aspect of the contemporary Dutch language, particularly the influence of foreign languages on the state of Dutch advertising language. A short summary of the changes in ...
This diploma thesis aims to analyse the lexical aspect of the contemporary Dutch language, particularly the influence of foreign languages on the state of Dutch advertising language. A short summary of the changes in ...