Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Les moyens "d'esthétisation" de consommation et de la publicité dans les trois romans contemporains choisis
The ways to aestheticize consumption and advertising in three chosen modern novels
Způsoby estetizace konzumní společnosti a reklamy ve třech vybraných moderních románech
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janišová, Míla
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 06. 09. 2023
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The aim of this thesis is to analyze the means of aestheticizing consumer society and advertising in three works: Frédéric Beigbeder's "99 Francs," Christophe Léon's "Black Friday," and Gauz's "Debout-payé." This selection ...
Tato práce se klade za cil analyzovat prostředky estetizace konzumní společnosti a reklamy ve třech dílech: 99 franců od Frédérica Beigbedera, Black Friday od Christopha Léona a Debout- payé od Gauze. Tento výběr nám ...
Tato práce se klade za cil analyzovat prostředky estetizace konzumní společnosti a reklamy ve třech dílech: 99 franců od Frédérica Beigbedera, Black Friday od Christopha Léona a Debout- payé od Gauze. Tento výběr nám ...