Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Zvuková stavba reklamních spotů z hlediska percepčního hodnocení
The Phonetics of Advertising in Terms of Perception Assessment
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bořek - Dohalská, Marie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: v anglickém jazyce Abstract The theoretical part of the dissertation thesis dealing with the "Phonetics of Advertising in terms of Perception Assessment" studies literature sources focusing on spoken utterances, namely on ...
v českém jazyce Abstrakt Teoretická část disertační práce na téma "Zvuková stavba reklamních spotů z hlediska percepčního hodnocení" zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky ...
v českém jazyce Abstrakt Teoretická část disertační práce na téma "Zvuková stavba reklamních spotů z hlediska percepčního hodnocení" zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky ...