Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Srovnání motivace uživatelů Instagramu a polaroidu
Comparison of Motivation of Instagram and Polaroid Users
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 06. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá motivacemi uživatelů Polaroidu a Instagramu, přičemž vychází z předpokladu, že obě média mají společný téměř okamžitý výsledek a mohou mít i velmi podobnou vizuální stylizaci. Teoretická část práce ...
The diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of ...
The diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of ...
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...