Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Využití marketingu v sociálních médiích
The marketing usage in the social media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Využívání sociálních sítí na Blízkém východě se zaměřením na území Palestiny
Use of social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (anglicky) Thesis focuses on the topic of usage of on-line social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine. Work consists of several theoretical parts. The first chapter deals with the definition ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice
Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...