Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Využití marketingu v sociálních médiích
The marketing usage in the social media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Možnosti analýzy online sociálních sítí na příkladu výzkumu chování uživatelů Facebooku v závislosti na jejich temperamentu
Possibilities of social network analysis based on the research of Facebook users' behaviour according to their temperament
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brejcha, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Temperament is a determining factor of people's behaviour in everyday life. Does it show itself also online? Does introversial and extraversial behaviour in online networks differ? Some authors in their studies confirmed ...
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online ...
Temperament je určující složkou chování lidí v každodenních situacích. Projevuje se i v online prostředí? Odlišuje se chování introvertů a extrovertů v online sítích? Někteří autoři ve svých studiích potvrdili, že v online ...
Využívání sociálních sítí na Blízkém východě se zaměřením na území Palestiny
Use of social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (anglicky) Thesis focuses on the topic of usage of on-line social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine. Work consists of several theoretical parts. The first chapter deals with the definition ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice
Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...
Sociální pluginy: historie a využití
Social plugins: history and usage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Thesis aims to present the current situation of social plugins growth. It examines social plugins from users and website owner point of view. At the beginning, the work reminds of web present emergence and comes after with ...
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem ...
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem ...
Jak uživatelé ovládají svou reputaci na internetu?
How do users manage their online reputation?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macek, Jakub
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 05. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...
O pojmu reputation management bylo dlouhou dobu slyšet převážně v oblasti marketingu ve spojení s budováním brandu. S rozvojem sociálních médií se na trhu objevily nástroje měřící osobní reputaci, jež kvantifikují uživatelovu ...