Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
Sociální pluginy: historie a využití
Social plugins: history and usage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Thesis aims to present the current situation of social plugins growth. It examines social plugins from users and website owner point of view. At the beginning, the work reminds of web present emergence and comes after with ...
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem ...
Diplomová práce má za úkol představit a zmapovat rozmach užívání sociálních pluginů a rozebrat jejich přínos z pohledu uživatele i majitele webu. V úvodu práce stručně připomíná dosavadní vývoj webu a navazuje s vývojem ...