Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Sociální aspekty hraní na sociálních sítích
Social aspects of social network gaming
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce nazvaná "Sociální aspekty hraní na sociálních sítích" se zaměřuje na aktuálně velmi diskutované téma současné digitální éry. V úvodní části představuje definice souvisejících termínů, objasňuje vágnost pojmu ...
The thesis entitled "Social aspects of gaming on social networks" focuses on the currently much discussed topic of contemporary digital era. The introductory section presents definitions of related terms, explains the ...
The thesis entitled "Social aspects of gaming on social networks" focuses on the currently much discussed topic of contemporary digital era. The introductory section presents definitions of related terms, explains the ...
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
Finanční služby v prostředí nových médií
Financial services in the new media environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Očko, Petr
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Financial services in the new media environment Abstrakt v anglickém jazyku Abstract in English This ...
Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Abstrakt v českém jazyku Předložená práce se zabývá přechodem finančních služeb z tradičního odvětví ...
Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Abstrakt v českém jazyku Předložená práce se zabývá přechodem finančních služeb z tradičního odvětví ...
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Who are we and who are we becoming within social network sites?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Minařík, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 02. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The presented thesis aims to analyze the impact of social networking sites (SNS) in shaping our identity. Especially in the context of changes in everyday life caused by significant increase of SNS users. Unlike previous ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích ...
Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice
Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...
Tématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení ...