Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Nové výzvy teorie dohledu
New challenges of the surveillance theory
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štogrová Jedličková, Petra
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce "Nové výzvy teorie dohledu" má za cíl popsat teorii dohledu v současné síťové společnosti za použití přístupů informační vědy a následně teorii dohledu ověřit na dvou případových ...
The main aim of this diploma thesis, that names "New challenges of the Surveillance theory", is to describe the surveillance theory in today's social network society by using information theory. Accordingly, ...
The main aim of this diploma thesis, that names "New challenges of the Surveillance theory", is to describe the surveillance theory in today's social network society by using information theory. Accordingly, ...
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
Finanční služby v prostředí nových médií
Financial services in the new media environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Očko, Petr
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Financial services in the new media environment Abstrakt v anglickém jazyku Abstract in English This ...
Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Abstrakt v českém jazyku Předložená práce se zabývá přechodem finančních služeb z tradičního odvětví ...
Bc. Julien Dubois Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Diplomová práce Finanční služby v prostředí nových médií Abstrakt v českém jazyku Předložená práce se zabývá přechodem finančních služeb z tradičního odvětví ...