Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
M-commerce jako nový fenomén nakupování
M-commerce as a new purchasing phenomenon
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Očko, Petr
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 01. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní ...
(in English): Thesis deals with the phenomenon of m-commerce. History section briefly describes the evolution and significant moments for further development of this segment and its subsequent adaptation. It also discusses ...
(in English): Thesis deals with the phenomenon of m-commerce. History section briefly describes the evolution and significant moments for further development of this segment and its subsequent adaptation. It also discusses ...
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...