Zobrazit minimální záznam

Strategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletes
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorSvětelská, Denisa
dc.date.accessioned2024-07-12T06:48:41Z
dc.date.available2024-07-12T06:48:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191757
dc.description.abstractThe thesis "Strategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletes" deals with a qualitative analysis of brand perception by individuals participating in CrossFit. From a theoretical point of view, it covers the explanation of the concept of brand and also looks at the models that are used in brand making and branding. It also focuses on brand communities, their specificities and their contribution to brands. CrossFit, the history of branding and other essentials that CrossFit presents are then specified in detail. This includes the gym environment and specific training regimen. The available analyses of the brand's communication are also outlined. Part of the theoretical background includes an overview of the CrossFit community from previous analyses. Through semi-structured interviews on brand communication, competitive advantages and differences from other sports and the CrossFit community being an integral part of the brand, the dimensions of branding used were unravelled. Through individuals' experiences with the brand, the thesis aims to identify the factors that contribute to the success of the brand in the sporting area, as well as how the brand impacts the individuals themselves. Thus, attention is also paid to the impact of the...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCrossFiten_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand communityen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectCrossFitcs_CZ
dc.subjectbrandcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectznačková komunitacs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.titleStrategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263358
dc.title.translatedStrategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletesen_US
dc.contributor.refereeTurková, Kateřina
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis "Strategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletes" deals with a qualitative analysis of brand perception by individuals participating in CrossFit. From a theoretical point of view, it covers the explanation of the concept of brand and also looks at the models that are used in brand making and branding. It also focuses on brand communities, their specificities and their contribution to brands. CrossFit, the history of branding and other essentials that CrossFit presents are then specified in detail. This includes the gym environment and specific training regimen. The available analyses of the brand's communication are also outlined. Part of the theoretical background includes an overview of the CrossFit community from previous analyses. Through semi-structured interviews on brand communication, competitive advantages and differences from other sports and the CrossFit community being an integral part of the brand, the dimensions of branding used were unravelled. Through individuals' experiences with the brand, the thesis aims to identify the factors that contribute to the success of the brand in the sporting area, as well as how the brand impacts the individuals themselves. Thus, attention is also paid to the impact of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV