HR marketing v neziskovém sektoru - případová studie na Medici PRO Očkování
HR marketing in the non-profit sector - a case study of Med Students FOR Vaccination
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191686Identifikátory
SIS: 251575
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Strategická komunikace
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
21. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
HR marketing, personální řízení, personální marketing, motivace, dobrovolník, neziskové organizace, studentský spolekKlíčová slova (anglicky)
HR marketing, personnel management, personnel marketing, motivation, volunteer, non-profit organisation, student associationTato diplomová práce HR marketing v neziskovém sektoru - případová studie na Medici PRO Očkování se zabývá HR marketingem v neziskovém sektoru, a to v rámci konkrétní neziskové organizace Medici PRO Očkování. Jejím cílem je zjistit, jak byl vnímán interní a externí HR marketing organizace Medici PRO Očkování z pohledu jejích členů a prostřednictvím kombinace teoretického rámce a praktického výzkumu tak nabídnout konkrétní doporučení pro zlepšení stávajících postupů a strategií a ucelený pohled na to, jak může HR marketing v neziskovém sektoru pomoci. Teoretická část práce popisuje neziskové organizace, dobrovolnictví, dobrovolníky a jejich motivace a HR marketing, jeho dělení a jeho možné nástroje. V praktické části výzkumu je pro sběr dat použita kvalitativní metoda polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Pro analýzu těchto dat je poté využito otevřeného kódování. Výsledky výzkumu naznačují, že nejméně pozitivně jsou respondenty v HR marketingu organizace hodnoceny oblasti přijímání a orientace a péče a podpory dobrovolníků. Ostatní oblasti vnímají respondenti do velké míry pozitivně, přesto však zmínili určité požadavky a potřeby na jejich vylepšení, na základě kterých byla stanovena doporučení pro zlepšení stávajících postupů a strategií. Vzhledem k tomu, že nezisková organizace Medici PRO...
This thesis HR Marketing in the Non-profit Sector - A Case Study of Med Students FOR Vaccination focuses on HR marketing in the non-profit sector, within the specific non-profit organisation Medici PRO Očkování (Med Students FOR Vaccination). Its aim is to find out how internal and external HR marketing of Med Students FOR Vaccination was perceived from the perspective of its former members and thus, through a combination of theoretical framework and practical research, to offer concrete recommendations for improving current practices and strategies and a comprehensive view of how HR marketing in the non-profit sector can help. The theoretical part of the thesis describes non-profit organisations, volunteering, volunteers and their motivations, and HR marketing, its divisions and its possible tools. In the practical part of the research a qualitative method of semi-structured in-depth interviews is used for data collection. Open coding is then used to analyse the data. The research results indicate that the areas of recruitment and orientation and care and support of volunteers are the least positively evaluated by respondents in the HR marketing of the organisation. The other areas are viewed largely positively by respondents, yet they mentioned some requirements and needs for improvement, based...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
