Zobrazit minimální záznam

Personal branding of Czech professional dancers
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorFutó, Sofija
dc.date.accessioned2024-07-11T06:49:06Z
dc.date.available2024-07-11T06:49:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191593
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the personal branding of Czech professional dancers practicing high heels style. The thesis consists of two parts, theoretical and research. In the theoretical part I present possible definitions of personal branding and related concepts, I introduce the process of personal branding and the use of social networks. In the research part, I present the results of qualitative research - semi-structured interviews with six professional high heels dancers, in which the main aim was to obtain data on their perception of personal branding, how they characterize their own personal brands, what activities they undertake within personal branding and what their motivation is. The main finding is that the respondents believe that a personal brand should first and foremost be unique. For personal branding, they use Instagram the most and their motivation is both external and internal. By internal motivation we mean the desire to present themselves in a dignified way from their point of view and external motivation is the situation in the market they are navigating in.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na personální branding českých profesionálních tanečníků věnujících se tanečnímu stylu high heels. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a výzkumné. V teoretické části představuji možné definice pojmů personální branding a pojmů souvisejících, představuji proces personálního brandingu a využití sociálních sítí. Ve výzkumné části prezentuji výsledky kvalitativního výzkumu - polostrukturovaných rozhovorů se šesti profesionálními tanečnicemi high heels, jejichž hlavním cílem bylo zjistit, jak vnímají personální branding, jak charakterizují své vlastní osobní značky, jaké aktivity v rámci personálního brandingu vyvíjí a jaká je jejich motivace. Hlavním zjištěním je, že podle respondentek by měla být osobní značka především jedinečná. Pro personální branding nejvíce využívají síť Instagram a jejich motivace je jak externí, tak interní. Interní motivací rozumíme snahu prezentovat se z jejich pohledu důstojným způsobem a externí motivací je situace na trhu, ve kterém se pohybují.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPersonal branden_US
dc.subjectpersonal brandingen_US
dc.subjectpersonal marketingen_US
dc.subjectdigital personal branden_US
dc.subjectprofessional dancersen_US
dc.subjectOsobní značkacs_CZ
dc.subjectpersonální brandingcs_CZ
dc.subjectosobní marketingcs_CZ
dc.subjectdigitální osobní značkacs_CZ
dc.subjectprofesionální tanečnícics_CZ
dc.titlePersonální branding českých profesionálních tanečníkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263903
dc.title.translatedPersonal branding of Czech professional dancersen_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na personální branding českých profesionálních tanečníků věnujících se tanečnímu stylu high heels. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a výzkumné. V teoretické části představuji možné definice pojmů personální branding a pojmů souvisejících, představuji proces personálního brandingu a využití sociálních sítí. Ve výzkumné části prezentuji výsledky kvalitativního výzkumu - polostrukturovaných rozhovorů se šesti profesionálními tanečnicemi high heels, jejichž hlavním cílem bylo zjistit, jak vnímají personální branding, jak charakterizují své vlastní osobní značky, jaké aktivity v rámci personálního brandingu vyvíjí a jaká je jejich motivace. Hlavním zjištěním je, že podle respondentek by měla být osobní značka především jedinečná. Pro personální branding nejvíce využívají síť Instagram a jejich motivace je jak externí, tak interní. Interní motivací rozumíme snahu prezentovat se z jejich pohledu důstojným způsobem a externí motivací je situace na trhu, ve kterém se pohybují.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the personal branding of Czech professional dancers practicing high heels style. The thesis consists of two parts, theoretical and research. In the theoretical part I present possible definitions of personal branding and related concepts, I introduce the process of personal branding and the use of social networks. In the research part, I present the results of qualitative research - semi-structured interviews with six professional high heels dancers, in which the main aim was to obtain data on their perception of personal branding, how they characterize their own personal brands, what activities they undertake within personal branding and what their motivation is. The main finding is that the respondents believe that a personal brand should first and foremost be unique. For personal branding, they use Instagram the most and their motivation is both external and internal. By internal motivation we mean the desire to present themselves in a dignified way from their point of view and external motivation is the situation in the market they are navigating in.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV