Marketingový plán pro novou firmu Room Therapy se zaměřením na interiérový design
Marketing plan for a new business Room Therapy focusing on interior design
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191580Identifikátory
SIS: 263731
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Moravcová, Hana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingový plán, online prostředí, interiérový design, SWOT analýza, Scoring modelKlíčová slova (anglicky)
Marketing plan, online environment, interior design, SWOT analysis, Scoring modelBakalářská práce "Marketingový plán pro novou firmu Room Therapy se zaměřením na interiérový design" navrhuje změny v současném marketingovém plánu. Marketingový plán bude sloužit jako podklad pro další směřování firmy. Práce představuje základní principy tvorby marketingového plánu a jeho klíčových prvků. Pro definování návrhu marketingového plánu byly dále využity výsledky z realizovaného hloubkového rozhovoru, Scoring modelu a následně vypracované SWOT analýzy. Výsledkem práce je detailní akční plán, včetně navrhovaného rozpočtu, který může firmě pomoc dosáhnout nastavených cílů a vyřešit tak aktuální problematické oblasti firmy. Hlavním výsledkem práce je navržení změn a posílení funkčních nástrojů marketingového plánu firmy, díky kterým může firma dlouhodobě růst a dosáhnout vyšších zisků.
The bachelor thesis "Marketing plan for a new company Room Therapy with a focus on interior design" proposes changes to the current marketing plan. The marketing plan will serve as a basis for the future direction of the company. The thesis presents the basic principles of creating a marketing plan and its key elements. In addition, the results from the in-depth interview, the Scoring Model and the subsequent SWOT analysis were used to define the marketing plan proposal. The result of the thesis is a detailed action plan, including a proposed budget, which can help the company to achieve the set goals and thus solve the current problem areas of the company. The main outcome of the thesis is to suggest changes and strengthen the functional tools of the firm's marketing plan that can help the firm grow and achieve higher profits in the long run.