Zobrazit minimální záznam

Comparative analysis of marketing communication of selected craft breweries during 2021-2023
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorStanislav, Martin
dc.date.accessioned2024-07-10T07:04:58Z
dc.date.available2024-07-10T07:04:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191438
dc.description.abstractThe paper Comparative analysis of marketing communication of selected craft breweries in the years 2021-2023 focuses on marketing communication of microbreweries in the Czech environment. Its aim is to formulate a proposal for improving marketing communication for specific selected microbreweries, but also general recommendations for all others. It achieves this through the results of a content analysis of the three most influential microbreweries in the Czech Republic. In the theoretical part, it deals with the development of the brewing industry in the Czech Republic and puts into context its current state and the position of microbreweries in it. Subsequently, it focuses on the communication aspects typical for microbreweries and presents the barriers in marketing communication that small breweries have to cope with. In the practical part, the bachelor thesis deals with the actual analysis of the communication of the selected microbreweries, on the basis of which recommendations for improving the communication of the studied breweries are subsequently formulated, but also general recommendations that can be followed by small breweries not included in the research. The thesis provides valuable insight into the functioning of microbreweries on social media and can serve as a basis for future...en_US
dc.description.abstractPráce Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023 se věnuje marketingové komunikaci minipivovarů v českém prostředí. Jejím cílem je formulovat návrh na zlepšení marketingové komunikace pro konkrétní vybrané minipivovary, ale také obecné doporučení pro všechny ostatní. Dosahuje toho pomocí výsledků obsahové analýzy tří nejvlivnějších minipivovarů v České republice. V teoretické části se zabývá vývojem pivovarnictví na území České republiky a dosazuje tak do kontextu jeho současný stav a pozici minipivovarů v něm. Následně se věnuje komunikačním aspektům typickým právě pro minipivovary a představení bariér v marketingové komunikaci, se kterými si malé pivovary musí poradit. V praktické části se bakalářská práce věnuje samotné analýze komunikace vybraných minipivovarů, na jejíž základě jsou následně formulována doporučení pro zlepšení komunikace zkoumaných pivovarů, ale také obecná doporučení, kterými se mohou řídit i malé pivovary nezahrnuté ve výzkumu. Práce poskytuje cenný vhled do fungování minipivovarů na sociálních sítích a může sloužit jako základ pro budoucí výzkumy v této rychle se rozvíjející oblasti. Kromě toho, mohou správci sociálních sítí malých pivovarů využít tyto poznatky k lepšímu porozumění efektivity placené reklamy a jejího dopadu...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectcraft beeren_US
dc.subjectbrewingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectonline communicationen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectřemeslné pivocs_CZ
dc.subjectpivovarnictvícs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.titleKomparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263742
dc.title.translatedComparative analysis of marketing communication of selected craft breweries during 2021-2023en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023 se věnuje marketingové komunikaci minipivovarů v českém prostředí. Jejím cílem je formulovat návrh na zlepšení marketingové komunikace pro konkrétní vybrané minipivovary, ale také obecné doporučení pro všechny ostatní. Dosahuje toho pomocí výsledků obsahové analýzy tří nejvlivnějších minipivovarů v České republice. V teoretické části se zabývá vývojem pivovarnictví na území České republiky a dosazuje tak do kontextu jeho současný stav a pozici minipivovarů v něm. Následně se věnuje komunikačním aspektům typickým právě pro minipivovary a představení bariér v marketingové komunikaci, se kterými si malé pivovary musí poradit. V praktické části se bakalářská práce věnuje samotné analýze komunikace vybraných minipivovarů, na jejíž základě jsou následně formulována doporučení pro zlepšení komunikace zkoumaných pivovarů, ale také obecná doporučení, kterými se mohou řídit i malé pivovary nezahrnuté ve výzkumu. Práce poskytuje cenný vhled do fungování minipivovarů na sociálních sítích a může sloužit jako základ pro budoucí výzkumy v této rychle se rozvíjející oblasti. Kromě toho, mohou správci sociálních sítí malých pivovarů využít tyto poznatky k lepšímu porozumění efektivity placené reklamy a jejího dopadu...cs_CZ
uk.abstract.enThe paper Comparative analysis of marketing communication of selected craft breweries in the years 2021-2023 focuses on marketing communication of microbreweries in the Czech environment. Its aim is to formulate a proposal for improving marketing communication for specific selected microbreweries, but also general recommendations for all others. It achieves this through the results of a content analysis of the three most influential microbreweries in the Czech Republic. In the theoretical part, it deals with the development of the brewing industry in the Czech Republic and puts into context its current state and the position of microbreweries in it. Subsequently, it focuses on the communication aspects typical for microbreweries and presents the barriers in marketing communication that small breweries have to cope with. In the practical part, the bachelor thesis deals with the actual analysis of the communication of the selected microbreweries, on the basis of which recommendations for improving the communication of the studied breweries are subsequently formulated, but also general recommendations that can be followed by small breweries not included in the research. The thesis provides valuable insight into the functioning of microbreweries on social media and can serve as a basis for future...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV