Zobrazit minimální záznam

Digital marketing communication of Spikeball Inc. and It's perception in Europe
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorČejka, Ondřej
dc.date.accessioned2024-07-08T12:21:14Z
dc.date.available2024-07-08T12:21:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191042
dc.description.abstractAuthor: Ondřej Čejka Title: Digital marketing communication of Spikeball.inc on social media. Goal: The main goal of the thesis is to assess digital marketing communication of the Spikeball.Inc on social media. Based on the results of content analysis, there will be created suggestions, which should lead to the improvement of the marketing communication and increase of it's reach. Methods: In this thesis, qualitative research methods are used within theoretical part of the thesis. These include a literature search on sports marketing, digital marketing, social-media marketing and content marketing. Within the practical part of the thesis, the content analysis is used as the main research method. Content analysis combines both qualitative and quantitative methods. This analysis focuses on the digital content, which is published by Spikeball.inc on the digial platforms the company utilizes. It devides this content into groups based on it's type, form and origin and it is reckoned how many posts are in which group. In the following step these criterion are measured: average number of comments, views and likes. Based on the output of this analysis, recommendations for the enhancement of the social media marketing communication are created. Results: The result of the work is analysis of Spikeball's...en_US
dc.description.abstractAutor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSports marketingen_US
dc.subjectsocial-media marketingen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectcontent marketingen_US
dc.subjectrouneten_US
dc.subjectSportovní marketingcs_CZ
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.subjectcontent marketingcs_CZ
dc.subjectroundnetcs_CZ
dc.titleDigitální marketingová komunikace společnosti Spikeball a její vnímání v Evropěcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-17
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId250123
dc.title.translatedDigital marketing communication of Spikeball Inc. and It's perception in Europeen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...cs_CZ
uk.abstract.enAuthor: Ondřej Čejka Title: Digital marketing communication of Spikeball.inc on social media. Goal: The main goal of the thesis is to assess digital marketing communication of the Spikeball.Inc on social media. Based on the results of content analysis, there will be created suggestions, which should lead to the improvement of the marketing communication and increase of it's reach. Methods: In this thesis, qualitative research methods are used within theoretical part of the thesis. These include a literature search on sports marketing, digital marketing, social-media marketing and content marketing. Within the practical part of the thesis, the content analysis is used as the main research method. Content analysis combines both qualitative and quantitative methods. This analysis focuses on the digital content, which is published by Spikeball.inc on the digial platforms the company utilizes. It devides this content into groups based on it's type, form and origin and it is reckoned how many posts are in which group. In the following step these criterion are measured: average number of comments, views and likes. Based on the output of this analysis, recommendations for the enhancement of the social media marketing communication are created. Results: The result of the work is analysis of Spikeball's...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV