Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball a její vnímání v Evropě
Digital marketing communication of Spikeball Inc. and It's perception in Europe
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191042Identifikátory
SIS: 250123
Kolekce
- Kvalifikační práce [8785]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
17. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, marketing na sociálních sítích, obsahová analýza, content marketing, roundnetKlíčová slova (anglicky)
Sports marketing, social-media marketing, content analysis, content marketing, rounetAutor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...
Author: Ondřej Čejka Title: Digital marketing communication of Spikeball.inc on social media. Goal: The main goal of the thesis is to assess digital marketing communication of the Spikeball.Inc on social media. Based on the results of content analysis, there will be created suggestions, which should lead to the improvement of the marketing communication and increase of it's reach. Methods: In this thesis, qualitative research methods are used within theoretical part of the thesis. These include a literature search on sports marketing, digital marketing, social-media marketing and content marketing. Within the practical part of the thesis, the content analysis is used as the main research method. Content analysis combines both qualitative and quantitative methods. This analysis focuses on the digital content, which is published by Spikeball.inc on the digial platforms the company utilizes. It devides this content into groups based on it's type, form and origin and it is reckoned how many posts are in which group. In the following step these criterion are measured: average number of comments, views and likes. Based on the output of this analysis, recommendations for the enhancement of the social media marketing communication are created. Results: The result of the work is analysis of Spikeball's...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...