Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Faktory přispívající k fungování sociální inkluze na školách
Factors contributing to Social Inclusion Education at Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moree, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Práce se zabývá faktory, které přispívají k fungování sociální inkluze ve vzdělávání. Výzkum je zaměřen na jednu ze základních škol, která byla vybrána podle předem stanovených kritérií. V teoretické části došlo k vymezení ...
ANOTATION This work deals with factors which contribute to social inclusion in education. Research is aimed at one of the basic schools, which has been selected according to the previously set criteria. In the theoretical ...
ANOTATION This work deals with factors which contribute to social inclusion in education. Research is aimed at one of the basic schools, which has been selected according to the previously set criteria. In the theoretical ...
Činnost NNO zaměřených na romskou inkluzi z hlediska naplňování potřeb Romů
Assessing Roma inclusion specialised NGOs in terms of reacting to Roma needs
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moree, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 02. 2017
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem této práce je objasnit, do jaké míry neziskové organizace věnující se romské inkluzi při své činnosti vycházejí z reálných potřeb svých romských klientů. Práce je postavena na kvalitativním výzkumu, který vychází z ...
The aim of this thesis is to find out the extent to which non-profit organizations (NGOs) specialized on Roma inclusion react to their clients' needs. The thesis works with qualitative research method that is based on ...
The aim of this thesis is to find out the extent to which non-profit organizations (NGOs) specialized on Roma inclusion react to their clients' needs. The thesis works with qualitative research method that is based on ...