Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Sionisty bez přesvědčení: Utváření imaginace a performance transnacionální přináležitosti
Zionist without Zeal: Imagination and Performance of Transnational Belonging
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ezzeddine, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 15. 12. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This dissertation based on a fieldwork conducted among Czech Jewish youth during a ten-days educational touristic program Taglit-Birthright explores production of transnational space of mutual belonging. The transnational ...
Tato práce, která je založená na terénním výzkumu mezi českou židovskou mládeží během desetidenních vzdělávacích turistických programů Taglit-Birthright v Izraeli, se zabývá mechanismem produkce transnacionálního prostoru ...
Tato práce, která je založená na terénním výzkumu mezi českou židovskou mládeží během desetidenních vzdělávacích turistických programů Taglit-Birthright v Izraeli, se zabývá mechanismem produkce transnacionálního prostoru ...
Gastronauts of Eastern Europe: Experiencing and Digesting Luxury Gastronomy in the Czech Republic
Gastronauts of Eastern Europe: Experiencing and Digesting Luxury Gastronomy in the Czech Republic.
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Abu Ghosh, Yasar
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: This dissertation is based on a research of luxury gastronomy conducted in two luxury restaurants in Prague. The main focus of analysis is on gastronomic experience as an affective commodity and a vehicle of social, economic ...
Tato disertační práce je založena na výzkumu luxusní gastronomie, který byl uskutečněn ve dvou luxusních restaurací v Praze. Analýza se zaměřuje na gastronomický zážitek jakožto afektivní komoditu a prostředek sociální, ...
Tato disertační práce je založena na výzkumu luxusní gastronomie, který byl uskutečněn ve dvou luxusních restaurací v Praze. Analýza se zaměřuje na gastronomický zážitek jakožto afektivní komoditu a prostředek sociální, ...