Search
Now showing items 1-4 of 4
Role symbolu v mediální komunikaci
A role of the symbol in media communication
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Kladný, Tomáš
Date Issued: 2014
Date of defense: 14. 02. 2014
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract: My thesis is devoted to the topic of symbols in media messages. I choose this topic mainly because I work in media communication, specifically in the field of public relations, and that is why I wanted to focus on the area ...
Má diplomová práce se věnuje tématu symbolů v mediálních sděleních. Toto téma jsem si zvolila především proto, že sama pracuji v oblasti mediální komunikace, konkrétně v oboru public relations, a chtěla jsem se proto zaměřit ...
Má diplomová práce se věnuje tématu symbolů v mediálních sděleních. Toto téma jsem si zvolila především proto, že sama pracuji v oblasti mediální komunikace, konkrétně v oboru public relations, a chtěla jsem se proto zaměřit ...
Rétorické figury ve vizuální reklamě vybraných módních domů
Rhetorical Figures in Visual Advertisements of Selected Fashion Houses
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Šafaříková, Radana
Date Issued: 2012
Date of defense: 26. 10. 2012
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract: Selected fashion houses that exclusively offer luxurious goods use specific form of promotion of their products. Each house usually holds onto traditions of its country and features essential for its own brand while creating ...
Vybrané módní domy v Evropě nabízející téměř výhradně luxusní zboží užívají specifickou formu propagace svých výrobků. Každý dům zpravidla při tvorbě nových kolekcí zůstává věrný tradicím své země, ale i prvkům zásadním ...
Vybrané módní domy v Evropě nabízející téměř výhradně luxusní zboží užívají specifickou formu propagace svých výrobků. Každý dům zpravidla při tvorbě nových kolekcí zůstává věrný tradicím své země, ale i prvkům zásadním ...
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Marcelli, Miroslav
Date Issued: 2014
Date of defense: 20. 06. 2014
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract: Cílem diplomové práce bude provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
The Semiotic Analysis of Campaign "chodicilide.cz"
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Marcelli, Miroslav
Date Issued: 2014
Date of defense: 13. 02. 2014
Faculty / Institute: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstract: The Social Campaign "chodicilide.cz" of the Foundation Sirius is trying to change the public's access to persons with disabilities. After the previous monitoring, workshops, technical texts they made a ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...