Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Toy as a Sociocultural Phenomenon in Television Advertisement (Media Construction of the Product)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kladný, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na téma mediální konstrukce "hračky jako produktu" v televizních reklamních spotech. Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu je zmapování způsobů mediální konstrukce hračky v televizní ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
The master thesis focuses on the topic of the media construction "toy as a product" in the television commercials. The main reasons for choosing this topic is mapping of means of media construction of a toy in television ...
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: Cílem diplomové práce bude provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
The aim of thesis is semiotic analysis of chosen audio-visual commercials of children's products. The thesis will contain introduction, ending, theoretic part and empiric part. I introduce semiotic like subject of science ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt
The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafaříková, Radana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Apple Phenomenon: the Impact of Modern Technologies on Subject Abstract The goal of the submitted thesis is the study of the company Apple Inc. in the context of how it is percieved by subjects. After a brief introduction ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na ...
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na ...
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
The Semiotic Analysis of Campaign "chodicilide.cz"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marcelli, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 02. 2014
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: The Social Campaign "chodicilide.cz" of the Foundation Sirius is trying to change the public's access to persons with disabilities. After the previous monitoring, workshops, technical texts they made a ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní ...
Analýza klasifikace řečových aktů a konverzačních implikatur zdvořilosti na příkladu kosmetické reklamy
Analysis of classifications of the speech acts and conversational implicatures politeness on the example of cosmetic advertising
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ivan, Michal
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta humanitních studií / Faculty of Humanities
Abstrakt: V této práci se věnujeme pragmatickým aspektům řeči, konkrétně studiu klasifikace řečových aktů a konverzačních implikatur. V teoretické části se zabýváme prácemi J. L. Austina, J. R. Searla a M. Grepla s důrazem na ...
In this thesis we deal with pragmatic aspects of language, specifically studying the classification of speech acts and conversational implicature. The theoretical part is concerned with the work of J. L. Austin, J. R. ...
In this thesis we deal with pragmatic aspects of language, specifically studying the classification of speech acts and conversational implicature. The theoretical part is concerned with the work of J. L. Austin, J. R. ...