Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 805
Management sportovni akce - 6 Nations
Management of sporting events - 6 Nations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 13. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Organizace sportovní akce - 6 Nations Cíle: Cílem diplomové práce bude přiblížit a definovat problematiku spojenou s organizací sportovní akce 6 Nations. Celá organizace akce bude popsána a následně budou zanalyzovány ...
Title: Management of sporting event - 6 Nations Objectives: Target of the thesis is brought and defines problems with organization sport action 6 Nations. Whole organization will be describe and next will be analyzed the ...
Title: Management of sporting event - 6 Nations Objectives: Target of the thesis is brought and defines problems with organization sport action 6 Nations. Whole organization will be describe and next will be analyzed the ...
Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby
Aspects of social media use by basketball clubs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ruda, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby Cíl: Cílem práce je na základě analýzy současného stavu sociálních médií jednotlivých klubů z národní basketbalové ligy (NBL) vyhodnotit způsob použití sociálních ...
(En) Title: Aspects of social media use by basketball clubs Objective: The main goal of the thesis is to propose fitted and simply applicable activities to improve the social media communication among cooperating club fans ...
(En) Title: Aspects of social media use by basketball clubs Objective: The main goal of the thesis is to propose fitted and simply applicable activities to improve the social media communication among cooperating club fans ...
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Marketing Communication of Handball Club TJ Sokol Praha Vršovice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šíma, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na ...
Title: Marketing Communication of Handball Club TJ Sokol Praha Vršovice Objectives: The main aim of this bachelor thesis was to create a proposal for a new concept of marketing communication for the sports club TJ Sokol ...
Title: Marketing Communication of Handball Club TJ Sokol Praha Vršovice Objectives: The main aim of this bachelor thesis was to create a proposal for a new concept of marketing communication for the sports club TJ Sokol ...
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Marketing Communications of HISPORT Ltd. Company
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 05. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit ...
Title: Marketing Communications of HISPORT Ltd. Company Goal: The goal is to describe and evaluate the current situation of marketing communications of HISPORT Ltd. company based on analyses, which were made. Then in the ...
Title: Marketing Communications of HISPORT Ltd. Company Goal: The goal is to describe and evaluate the current situation of marketing communications of HISPORT Ltd. company based on analyses, which were made. Then in the ...
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 05. 2012
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této ...
Title: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication ...
Title: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication ...
Management sportovní akce na příkladu Red Bull Nordix 2010
Management of sports event in case of Red Bull Nordix 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Malecha, Petr
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 04. 05. 2010
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt nenalezen
Popularita a postoje k házené v České republice
Popularity and attitudes to handball in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 05. 2015
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu ...
Title: Popularity and attitudes to handball in the Czech Republic Objectives: The aim of this work is to find out public attitudes to handball and perception of its popularity in the Czech republic. Within this research ...
Title: Popularity and attitudes to handball in the Czech Republic Objectives: The aim of this work is to find out public attitudes to handball and perception of its popularity in the Czech republic. Within this research ...
Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu
The Use of online marketing in chosen sports e-shop
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 15. 01. 2019
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Využití online marketingu ve vybraném sportovním e-shopu Cíle: Cílem práce je analyzovat využití online marketingu vybraného e- shopu Kolo-park.cz, konkrétně využití a nastavení jednotlivých online marketingových ...
Title: The Use of online marketing in chosen sports e-shop Objectives: The objective of this thesis is to evaluate the use of online marketing in chosen sports e-shop Kolo-park.cz. The objective is to evaluate the use and ...
Title: The Use of online marketing in chosen sports e-shop Objectives: The objective of this thesis is to evaluate the use of online marketing in chosen sports e-shop Kolo-park.cz. The objective is to evaluate the use and ...
Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čáslavová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 02. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity ...
Title: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice ...
Title: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice ...
Obecný model a postup plánování sportovních akcí
General model and process of planning sports events
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 01. 2018
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: General model and process of plannig sports events Objectives: The aim of this work is create and propose general process of plannig sports events and also construct and propose general model of planning sports ...
Název: Obecný model a postup plánování sportovních akcí Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvořit a navrhnout obecný postup pro plánování sportovních akcí a zároveň také zkonstruovat a navrhnout obecný model pro plánování ...
Název: Obecný model a postup plánování sportovních akcí Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvořit a navrhnout obecný postup pro plánování sportovních akcí a zároveň také zkonstruovat a navrhnout obecný model pro plánování ...