Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Marketing Communication of Handball Club TJ Sokol Praha Vršovice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65319Identifikátory
SIS: 124251
Kolekce
- Kvalifikační práce [8843]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házenáKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication, enrolment of members, sports club, handballNázev práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Title: Marketing Communication of Handball Club TJ Sokol Praha Vršovice Objectives: The main aim of this bachelor thesis was to create a proposal for a new concept of marketing communication for the sports club TJ Sokol Praha Vršovice, focused on one of its main current problems which is the dimension and structure of the members' basement. In connection with that, it was necessary to do marketing research to find out the conditions and actual situation in using current tools of marketing communication by the sports club. Methods: Both methods of analysis, qualitative (interview) and quantitative (written survey), were used. Results: Data acquired from analysis was utilized and summarised in the results section. The proposal for a new concept of marketing communication was created on the basis of these results. Key words: Marketing communication, enrolment of members, sports club, handball