Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Celebrity Marketing of Nike, Adidas and Puma in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maxa, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: My bachelor thesis describes the concept of celebrity marketing, which is a tactic featuring well-known personalities to offer an endorsement of a product. I will look into the concept of celebrity marketing and describe ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Marketing virtuální reality: Případová studie firmy Oculus VR
Marketing of virtual reality: Case study of Oculus VR
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis deals with the use of marketing communication for virtual reality devices from Oculus VR, which includes the Oculus Rift, Samsung Gear VR and Oculus Go. Main attention is drawn towards the Oculus Rift, which ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti Oculus VR, která uvedla na trh Oculus Rift, první komerční zařízení pro zobrazování virtuální reality v plně 3D prostředí. Text se soustřeďuje na ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti Oculus VR, která uvedla na trh Oculus Rift, první komerční zařízení pro zobrazování virtuální reality v plně 3D prostředí. Text se soustřeďuje na ...
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
Podnikatelský plán audiovizuálního studia
Business plan of audiovisual studio
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 22. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2010-2011
Communication activities of the sports club FC Barcelona in 2010-2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce "Komunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2009-2011" bylo popsat a analyzovat hlavní faktory v rámci marketingové komunikace vedoucí k faktu, že FC Barcelona je jednou z nejcennějších ...
The aim of the thesis "Communication activities of the sports club FC Barcelona in 2009- 2011" was to describe and analyze the main elements within the marketing communications causing the fact that FC Barcelona is one of ...
The aim of the thesis "Communication activities of the sports club FC Barcelona in 2009- 2011" was to describe and analyze the main elements within the marketing communications causing the fact that FC Barcelona is one of ...
Komunikační aktivity sportovního klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014
Communication of FC Dukla Prague in 2011-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014. Důvodem takto vymezeného období je vstup klubu do první ligy (2011) a začátek sběru dat pro vyhodnocení (2014). Analýza staví na ...
The paper analyzes the communication activities of the football club FK Dukla Praha in years 2011-2014. The reason for this limited period is the entrance of the club in the Premier League (2011) and the beginning of the ...
The paper analyzes the communication activities of the football club FK Dukla Praha in years 2011-2014. The reason for this limited period is the entrance of the club in the Premier League (2011) and the beginning of the ...