Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Komparace obsahu rapových textů v USA a České republice
Comparison of rap lyrics contents in the USA and the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Andrej
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 16. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis deals with a comparison of the content of trap music lyrics in the USA and the Czech Republic. It examines eleven Czech and eleven US songs with the aim of finding out in which topics the lyrics from ...
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním obsahu jedenácti textů trapové hudby z USA a jedenácti textů z České republiky. Cílem práce je zjistit, v jakých tématech se texty z obou zemí liší. V bakalářské práci vycházím z ...
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním obsahu jedenácti textů trapové hudby z USA a jedenácti textů z České republiky. Cílem práce je zjistit, v jakých tématech se texty z obou zemí liší. V bakalářské práci vycházím z ...
Personalizace politické komunikace v ČR: kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 v českých denících
Personalization of political communication in Czech republic: quantitative content analysis of presidental campaign 2013 in daily press
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce na téma Personalizace politické komunikace: Kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 se zabývá vývojem politické komunikace a zejména pak s ním spojeným trendem personalizace, ...
This Bachelor Thesis on the topic Personalization of political communication in the Czech republic: Quantitative content analysis of presidental campaign 2013 in daily press deals with the developement of political ...
This Bachelor Thesis on the topic Personalization of political communication in the Czech republic: Quantitative content analysis of presidental campaign 2013 in daily press deals with the developement of political ...
Postoj ČR k čínsko-tibetským vzťahom pohĺadom denníku MF Dnes
The attitude of Czech republic to chinese-tibetan relations according to newspaper MFDnes
Postoj ČR k čínsko-tibetským vztahům pohledem deníku MF DNES
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macků, Lucie
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca Postoj ČR k čínsko-tibetským vzťahom pohľadom denníku MF DNES sa zameriava na analýzu prezentácie postoja rôznych aktérov k Číne a Tibetu na stránkach denníka v rokoch 2008 a 2014. Pri výskume je využitá ...
Bachelor thesis The attitude of Czech Republic to Chinese- Tibetan relations according to newspaper MF DNES concerns a content analysis of the position of different actors towards China and Tibet on the MF DNES pages in ...
Bachelor thesis The attitude of Czech Republic to Chinese- Tibetan relations according to newspaper MF DNES concerns a content analysis of the position of different actors towards China and Tibet on the MF DNES pages in ...
Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011
Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlasák, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 20. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011 uses quantitative content method to figure out frequency of advertisement placed by economic subjects in weekly magazines ...
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v ...
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v ...
Střední Evropa po Fukušimě. Mediální obraz jaderné energetiky v České republice, Německu, Rakousku a na Slovensku po havárii ve Fukušimě
Central Europe after Fukushima:the media image of nuclear energetics in the Czech republic,Germany,Austria and Slovakia after Fukušima disaster
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá obrazem jaderné energetiky ve čtyřech vybraných denících po havárii jaderné elektrárny Fukušima v březnu 2011. Cílem práce je srovnat, jakým způsobem byla veřejnost informována o jaderné havárii ve Fukušimě ...
The thesis deals with the image of nuclear energetics in four selected daily newspapers after Fukushima nuclear power plant accident in March 2011. The goal of the thesis is to compare how the public was informed about a ...
The thesis deals with the image of nuclear energetics in four selected daily newspapers after Fukushima nuclear power plant accident in March 2011. The goal of the thesis is to compare how the public was informed about a ...