Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 26
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Communication strategies of musicals played in the Divadlo Broadway stressed on the example of the musical Kleopatra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
The Marketing Strategies of Apple Inc and Their Change After 2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Možnosti využití čichu v marketingové komunikaci
The Use of Scent in Marketing Communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá využitím čichu jako smyslu pro účely marketingové komunikace. V teoretické části jsem v ní zmapoval fungování čichu na biologické úrovni. První část se tak zabývá především funkcemi čichu pro člověka ...
This bachelor thesis study sense of smell as mean to enhance marketing communication. In theoretical part of the thesis I focused on function of smell on biological level. I paid extraordinary attention to the brain and ...
This bachelor thesis study sense of smell as mean to enhance marketing communication. In theoretical part of the thesis I focused on function of smell on biological level. I paid extraordinary attention to the brain and ...
Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015
Scouting in Czech Republic: brand perception research in 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce s názvem Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015 si klade za cíl shromáždit dostupné údaje o skautské organizaci Junák, o nástrojích řízení značky této organizace, a především o vnímání téže ...
The thesis Brand perception research on scouting in Czech Republic in 2015 aims to gather all available information about Czech scout organization Junák - český skaut, about the brand management instruments used by this ...
The thesis Brand perception research on scouting in Czech Republic in 2015 aims to gather all available information about Czech scout organization Junák - český skaut, about the brand management instruments used by this ...
Marketingová komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezoně 2010/2011
Marketing communication of Divadlo Na zábradlí in 2010-2011 theatre season
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Divadla Na zábradlí v divadelní sezóně 2010/2011. V její první části se snažím poukázat na význam divadla ve společnosti a nastínit jednotlivé sekundární role, které ...
The thesis is an analysis of the marketing comunnication of Divadlo Na zábradlí in the theatre season 2010-2011. In its first part I try to refer to the meaning of the theatre in the society and to adumbrate its secondary ...
The thesis is an analysis of the marketing comunnication of Divadlo Na zábradlí in the theatre season 2010-2011. In its first part I try to refer to the meaning of the theatre in the society and to adumbrate its secondary ...
Marketing virtuální reality: Případová studie firmy Oculus VR
Marketing of virtual reality: Case study of Oculus VR
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis deals with the use of marketing communication for virtual reality devices from Oculus VR, which includes the Oculus Rift, Samsung Gear VR and Oculus Go. Main attention is drawn towards the Oculus Rift, which ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti Oculus VR, která uvedla na trh Oculus Rift, první komerční zařízení pro zobrazování virtuální reality v plně 3D prostředí. Text se soustřeďuje na ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti Oculus VR, která uvedla na trh Oculus Rift, první komerční zařízení pro zobrazování virtuální reality v plně 3D prostředí. Text se soustřeďuje na ...
Budování značky Google a jeho specifické postavení na poli internetových služeb
Brand building of Google and the front position of this brand on the internet market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb Abstrakt Bakalářská práce na téma "Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb" se zabývá významem a podobou ...
Brand Building of Google and the front position of this brand on the internet market Abstract The bachelor thesis entitled "Brand building of Google and the front position of this brand on the internet market" is focused ...
Brand Building of Google and the front position of this brand on the internet market Abstract The bachelor thesis entitled "Brand building of Google and the front position of this brand on the internet market" is focused ...
Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudby
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen