Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 158
Algoritmy sociálních sítí v české mediální gramotnosti
Social media algorithms in Czech media literacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 22. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Transition from mass media to new media is closely tied to a number of societal and technological changes. Global social media platforms are dominating both consumption and production of media content and doing so they ...
Přechod z masových na síťová média s sebou nese řadu významných společenských a technologických změn. Globální platformy sociálních sítí, které dominují konzumaci a produkci mediálního obsahu, ke své funkci využívají řadu ...
Přechod z masových na síťová média s sebou nese řadu významných společenských a technologických změn. Globální platformy sociálních sítí, které dominují konzumaci a produkci mediálního obsahu, ke své funkci využívají řadu ...
České sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálu
Czech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channel
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Turková, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Marketing Communication within the Czech eSports Scene
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the phenomenon of electronic sports in the Czech Republic and examines how the participants of the Czech esports scene use marketing and communication tools. The theoreticalpartdefinesthe term ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Využívání sociálních sítí jako nových informačních platforem během války na Ukrajině
The use of social media as new information platforms during the war in Ukraine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 21. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The Diploma thesis titled "The use of social media as new information platforms during the war in Ukraine" is primarily devoted to the Twitter social network and its content. In the diploma work is defines not only a ...
Diplomová práce s názvem "Využívání sociálních sítí jako nových informačních platforem během války na Ukrajině" se věnuje primárně sociální síti Twitter a jejímu obsahu. V práci je definován nejen novinář, ale i běžný ...
Diplomová práce s názvem "Využívání sociálních sítí jako nových informačních platforem během války na Ukrajině" se věnuje primárně sociální síti Twitter a jejímu obsahu. V práci je definován nejen novinář, ale i běžný ...
Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce DIOR
Digital and traditional fashion brand communication on example of DIOR chain
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor's thesis "Digital and traditional communication of fashion brands on the example of Dior chain" analyzes the communication strategy of this world-successful brand. The work should simply specify the very ...
Bakalářská práce "Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce Dior" analyzuje komunikační strategii této světově úspěšné značky. Práce má jednoduše specifikovat samotné působení značky, zejména však ...
Bakalářská práce "Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce Dior" analyzuje komunikační strategii této světově úspěšné značky. Práce má jednoduše specifikovat samotné působení značky, zejména však ...
Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Possibilities of using digital marketing in real estate sales on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis on the topic "Possibilities of using digital marketing in the sale of real estate on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova" deals with the specific use of digital marketing tools in ...
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním ...
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním ...
Jak konzumuje generace Z zpravodajství na sociálních sítích
How the Generation Z Consumes News on Social Media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macková, Veronika
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis aims to examine how the Generation Z receives news from social media in the Czech Republic. Using a qualitative research method, focus groups find out the reasons for this group to use social media as ...
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody ...
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody ...
Srovnání strategické komunikace vesmírných agentur NASA a ESA
Comparison of NASA and ESA strategic communications
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poliaková, Karolína
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis deals with the differences in communication between the American space agency NASA and its European counterpart ESA. The theoretical part focuses on the communication of astronomy, historical development of ...
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s ...
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s ...
Internetové memy jako nástroj popkulturního občanství
Internet memes as a tool of popcultural citizenship
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on internet memes as a possible element of political communication. Memes themselves were first investigated by R. Dawkins in the late 1970s. With the rise of the Internet, the concept began ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Matky influencerky - postoj ke zvežejňování vlastních dětí na sociální síti Instagram
Mom influencers - attitudes towards publicizing their own children on Instagram
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The use of social media by parents posting on their profiles content that concerns their own children has increased the representation of children in the digital environment, especially on Instagram. However, when it comes ...
Užívání sociálních sítí rodiči, kteří na svých profilech zveřejňují obsah, který se týká jejich vlastních dětí, zvýšilo zastoupení dětí v digitálním prostředí, a to zejména na sociální síti Instagram. V souvislosti s dětmi ...
Užívání sociálních sítí rodiči, kteří na svých profilech zveřejňují obsah, který se týká jejich vlastních dětí, zvýšilo zastoupení dětí v digitálním prostředí, a to zejména na sociální síti Instagram. V souvislosti s dětmi ...