Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Possibilities of using digital marketing in real estate sales on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174187Identifiers
Study Information System: 238872
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Schneiderová, Soňa
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Communication Studies with specialisation in Marketingová komunikace a public relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
16. 6. 2022
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Marketing, digitální marketing, marketing realit, inzertní servery, sociální sítě, PPC, SEOKeywords (English)
Marketing, digital marketing, real estate marketing, real estate advertising servers, social networks, PPC, SEOBakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním projektu. Cílem práce je využít poznatky získané výslednou analýzou vynaložených finančních nákladů, aplikovat je na budoucí projekt Viladomů Řevnice a navrhnout praktické kroky ke zlepšení využití jednotlivých nástrojů. Práce poukazuje na široké možnosti využití digitálního marketingu v oboru realitního prodeje pro budování značky realitní kanceláře a stále databáze investorů a poptávajících. Teoretická část práce se zabývá teoretickým ukotvením digitálního marketingu a jednotlivých použitých nástrojů. Praktická část analyzuje proběhlý projekt Byty Hejtmánkova, segmentaci cílové skupiny, použité nástroje a vynaložené finanční zdroje. Poté představuje nový realitní projekt Viladomy Řevnice a aplikuje získané poznatky do tvorby konkrétních doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití digitálních nástrojů a organizaci prodeje v rámci projektu. Závěrem je zpětně zhodnocen průběh prodeje projektu Byty Hejtmánkova a shrnuty poznatky pro budoucí využití v rámci celé developerské společnosti
The bachelor thesis on the topic "Possibilities of using digital marketing in the sale of real estate on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova" deals with the specific use of digital marketing tools in the past real estate project. The thesis aims to use the knowledge gained from the resulting analysis of the financial costs incurred, to apply them to the future project of Viladomy Řevnice, and propose practical steps to improve the use of individual tools. The thesis points out the wide possibilities of using digital marketing in the field of real estate sales for building the brand of a real estate agency and a database of investors and demanders. The theoretical part of the thesis deals with the theoretical anchoring of digital marketing and the individual tools used. The practical part analyzes the previous project Byty Hejtmánkova, segmentation of the target group, the tools used, and the financial resources spent. Then it presents a new real estate project Viladomy Řevnice and applies the acquired knowledge to the creation of specific recommendations that will lead to more effective use of digital tools and organization of sales within the project. Finally, the course of the sale of the Hejtmánkova Flats project is retrospectively evaluated and the findings for future use...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...