Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 33
Novináři a výzkumy veřejného mínění: reprezentace veřejného mínění v médiích na příkladu prvních přímých prezidentských voleb v ČR
Journalists and public opinion polls" media representation of public opinion in the case of the first direct presidental election in Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Škodová, Markéta
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 28. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce Novináři a výzkumy veřejného mínění: reprezentace veřejného mínění v médiích na příkladu prvních přímých prezidentských voleb v ČR se zabývá problematikou mediální prezentace výzkumů veřejného ...
Diploma thesis Journalists and Public Opinion Polls: Media Representation of Public Opinion in the case of the First Direct Presidental Election in Czech Republic deals with an issue of media representation of public opinion ...
Diploma thesis Journalists and Public Opinion Polls: Media Representation of Public Opinion in the case of the First Direct Presidental Election in Czech Republic deals with an issue of media representation of public opinion ...
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je ...
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign This bachelor thesis deals with the contemporary language style of Czech advertising on the example of ...
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign This bachelor thesis deals with the contemporary language style of Czech advertising on the example of ...
Analýza českých televizních motoristických magazínů
Analysis of czech televisin automotive magazines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kruml, Milan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 25. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem diplomové práce Analýza českých televizních motoristických pořadů je bližší charakteristika televizního formátu motoristický (či automobilový) magazín. Práce definuje základní pojmy typické pro danou problematiku, ...
The aim of this thesis Analysis of Czech television automotive magazines is to describe characteristic elements of television format entitled motoring (or automotive) magazine. This thesis defines the basic terms typical ...
The aim of this thesis Analysis of Czech television automotive magazines is to describe characteristic elements of television format entitled motoring (or automotive) magazine. This thesis defines the basic terms typical ...
Proměna československo-izraelských vztahů po roce 1948 v československém tisku
The transformation of the Czechoslovakian-Israeli foreign relations after the period of the 1948 events in the Czechoslovakian journals of that time
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 18. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Proměna československo-izraelských vztahů po roce 1948 v československém tisku" hledá příčiny zvratu ve vzájemných vztazích obou zemí po roce 1948. Pomocí výzkumné metody historické srovnávací analýzy ...
The Bachelor's thesis "Transformation of Czechoslovakian-Israeli Foreign Relations After 1948 in the Czechoslovakian Press" reflects the causes of the transformation of foreign relations between Czechoslovakia and Israel ...
The Bachelor's thesis "Transformation of Czechoslovakian-Israeli Foreign Relations After 1948 in the Czechoslovakian Press" reflects the causes of the transformation of foreign relations between Czechoslovakia and Israel ...
Mediální návyky předškolních dětí. Porovnání preferencí dívek a chlapců
The Media Habits of Children Aged 5-6 Years. A Comparison of Preferences Between Girls and Boys
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 10. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The rigorosum thesis entitled "The Media Habits of Children Aged 5-6 Years. A Comparison of Preferences Between Girls and Boys" builds on the diploma thesis "The Media Habits of Children Aged 5-6 Years" and is its extension ...
Resumé Rigorózní práce "Mediální návyky předškolních dětí. Porovnání preferencí dívek a chlapců" navazuje na diplomovou práci "Mediální návyky dětí ve věku 5-6 let" a je jejím přepracováním a rozšířením. Práce hledá odpověď ...
Resumé Rigorózní práce "Mediální návyky předškolních dětí. Porovnání preferencí dívek a chlapců" navazuje na diplomovou práci "Mediální návyky dětí ve věku 5-6 let" a je jejím přepracováním a rozšířením. Práce hledá odpověď ...
Letecké a železniční nehody československých provozovatelů v letech 1948-1989 v denním tisku
Aircraft and Railway Accidents of Czechoslovak operators in 1948-1989 in daily press
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 25. 03. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Rigorous thesis Aircraft and Railway Accidents of Czechoslovak operators in 1948- 1989 deals with the description, historical context and above all, with media coverage of twenty serious traffic accidents that happened in ...
Rigorózní práce Letecké a železniční nehody československých provozovatelů v letech 1948-1989 v denním tisku se zabývá průběhem, historickými okolnostmi a zejména mediálním pokrytím dvaceti závažných dopravních nehod, k ...
Rigorózní práce Letecké a železniční nehody československých provozovatelů v letech 1948-1989 v denním tisku se zabývá průběhem, historickými okolnostmi a zejména mediálním pokrytím dvaceti závažných dopravních nehod, k ...
Pražské jaro 1968 pohledem karlovarských okresních novin Stráž míru
1968 Prague Spring in Karlovy Vary through the prism of the regional newspaper Stráž míru
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skalecká, Veronika
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá obdobím Pražského jara z pohledu karlovarského periodika Stráž míru. Zároveň přináší i stručný historický pohled na události a mediální situaci v Československu. V první kapitole jsou nejdříve ...
This bachelor thesis deals with period of Prague Spring from the standpoint of the periodical of Karlovy Vary Stráž míru. It presents a brief historical perspective on the events and the media situation in Czechoslovakia. ...
This bachelor thesis deals with period of Prague Spring from the standpoint of the periodical of Karlovy Vary Stráž míru. It presents a brief historical perspective on the events and the media situation in Czechoslovakia. ...
Analýza mediálních sdělení: Palachův týden 1989
The Analysis of Media Messages: the 1989 Palach Week
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafařík, Petr
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předkládaná práce analyzuje šest hlavních celostátních deníků, které vycházely v Československu v roce 1989. Sledovaným tématem analýzy jsou události tzv. Palachova týdne, které probíhaly v lednu roku 1989. Mezi hlavní ...
The main proposition is that the newspapers which were published by political parties were informing about the events more frequently than other media. This assumption was proved just in part - the newspaper with the biggest ...
The main proposition is that the newspapers which were published by political parties were informing about the events more frequently than other media. This assumption was proved just in part - the newspaper with the biggest ...
Vývojové tendence domácího zpravodajství ČTK
Tendencies of development in internal news service of ČTK
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 24. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Vývoj domácího zpravodajství ČTK" se zaměřuje na proměnu domácího zpravodajství České tiskové kanceláře v letech 1993 až 2013. Na počátku 90. let agentura začala fungovat jako veřejnoprávní instituce, která ...
The diploma thesis "Development of Home service in the CTK" focuses on the changing news production in the Czech News Agency (CTK), a dominant national news agency in the Czech republic, between 1993 and 2013. From the ...
The diploma thesis "Development of Home service in the CTK" focuses on the changing news production in the Czech News Agency (CTK), a dominant national news agency in the Czech republic, between 1993 and 2013. From the ...
Chování fotbalových fanoušků-mediální obraz a jeho protipóly
Behaviour of the football fans-media image and its counterparts
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Záruba, Robert
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. ...
This work deals with the development of football fans under the influence of the media. Approaching, what factors affect the behavior of fans at the stadium and beyond and what are the consequences of their actions. Thesis ...
This work deals with the development of football fans under the influence of the media. Approaching, what factors affect the behavior of fans at the stadium and beyond and what are the consequences of their actions. Thesis ...