Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Změna product placementu a její vliv na maskulinitu Jamese Bonda
The Change of Product Placement and its Influence on the Maskulinity of James Bond character
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krobová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis deals with the change of product placement and its influence on the masculinity of James Bondy characters. In the theoretical part is first described gender theory, gender socialization and gender ...
Bakalářská práce se zabývá změnu product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná ...
Bakalářská práce se zabývá změnu product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná ...
Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012
Marketing Communication of Neoluxor Bookstores in Years 2008-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012" pojednává o způsobu využití marketingové komunikace v oblasti knižního trhu, specificky knihkupectví, na příkladu společnosti Neoluxor ...
Thesis "Marketing communication of the Neoluxor bookstores in years 2008-2012" discusses the usage of marketing communication in the book market, especially bookstores, on the example of company Neoluxor s. r. o. The core ...
Thesis "Marketing communication of the Neoluxor bookstores in years 2008-2012" discusses the usage of marketing communication in the book market, especially bookstores, on the example of company Neoluxor s. r. o. The core ...
Imagemakeři české katolické církve v období 2011-2013
Image makers of the Czech Catholic Church, 2011-2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků
Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis at hand "Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products" describes the specifics of advertising directed at children. It outlines how children are protected from the adverse effects of ...
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou ...
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou ...
Krizová komunikace. Případová studie: Coca-Cola a Global Energy Balance Network
Crisis communication. Case study: Coca-Cola and Global Energy Balance Network
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany François Hollanda
The 2012 French presidential elections: Campaign of Socialist Party candidate François Hollande
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis The 2012 French Presidential Elections: The Campaign of the Socialist Party Candidate François Hollande is an election campaign analysis of the winning candidate and the current French president. The ...
Bakalářská práce Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany Françoise Hollanda je analýzou volební kampaně vítězného kandidáta a současného francouzského prezidenta. Cílem práce je podat ...
Bakalářská práce Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany Françoise Hollanda je analýzou volební kampaně vítězného kandidáta a současného francouzského prezidenta. Cílem práce je podat ...
Utváření politické značky lídra ČSSD Jakuba Landovského ve volební kampani do Zastupitelstva hlavního města Prahy v roce 2018
Creating the Political Brand of Jakub Landovský, leader of the Czech Social Democratic Party, in the 2018 Elections to the Prague City Council
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Mediální zkušenost seniorů
Media experience of seniors
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hodboď, Vojtěch
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Eticky sporné aspekty vybraných nástrojů media relations
Ethically controversial aspects of selected media relations tools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ortová, Nina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor's thesis deals with one of the areas of public relations - media relations. First it characterizes media relations as a field, then it describes individual media relations tools, and in selected ones it also ...
Bakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou ...
Bakalářská práce se zabývá jednou z oblastí public relations - media relations. Nejprve charakterizuje media relations jako obor, dále popisuje jednotlivé nástroje media relations a u vybraných zkoumá i jejich etickou ...
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...